Gå til innhold

Er eiendomsmeglere attraktive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, de er for høye på seg selv. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg føler meg seksuelt tiltrukket av dem, syns de er hotte når de har sleik, pent kledd og litt sleipe. Men det vil ikke si at jeg agerer på denne tiltrekningen, tør ikke i tilfelle de er drittsekker og holder meg unna.

Datet en faktisk, og han var en av de snilleste jeg har datet 

Anonymkode: 1d233...a0a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Generelt har jeg avsmak for eiendomsmeglere.

Anonymkode: caee4...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eiendomsmeglere er ikke meglere; de er glorifiserte selgere. Selgere er generelt sett irriterende og ikke folk jeg ønsker å innlede forhold med.

Anonymkode: 92ff3...21c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Som eiendomsmegler må man være utadvendt, sosial, åpen, blid, hyggelig, imøtekommende, sjarmerende og kle seg fint. Så ja det kan være attraktivt :)

Anonymkode: 5788c...85b

Nei, de må late som de er alt det du nevner, hvilket ikke er attraktivt.

Nå vil jeg personlig si at utadvendthet er særdeles oppskrytt, men det er en annen sak.

• Liker 2
Skrevet

Meglere er ikke mer attraktive enn andre. Det heller kanskje andre veien for min del; de jobber ugunstige tider som kveld, helger, ferier osv. Det havner litt på minussida for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det stemmer at eiendomsmegling er en bachelor ja. Men ser man på presentasjoner av de ansatte så er det ikke uvanlig at eiendomsmeglere også har bakgrunn med  juridisk embetseksamen. 

Anonymkode: b84b7...b8c

Jeg har tvert i mot ikke observert at dette er særlig vanlig. Ja, advokater kan også selge eiendom.

Om man er opptatt av status, så velger man ikke «eiendomsmegler» dersom man kan titulere seg «advokat» eller «jurist».

Anonymkode: d927b...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Mye bad taste, for mye produkter i håret, dårlig fargevalg på klær og - sist, men ikke minst - de FORFERDELIGE skoene de bruker. 

Anonymkode: 242c5...bff

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke

Anonymkode: 9c56d...26b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye bad taste, for mye produkter i håret, dårlig fargevalg på klær og - sist, men ikke minst - de FORFERDELIGE skoene de bruker

Anonymkode: 242c5...bff

Ikke lagt merke til skoa. Eksempler?

Anonymkode: 18640...0d5

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Noen av dem ser ut som verdens største ego drittsekker på bildet. 

Anonymkode: c1def...9da

Hvis jeg skal selge boligen min, så vil jeg gjerne at en sånn drittsekk selger. Får bare en følelse av at han eller hun gjør alt for å få en god pris. Men hadde ikke orket bli sammen med en. Hovedsakelig på grunn av forferdelige arbeidstider. For når er det egentlig visninger?

Anonymkode: 31612...35d

AnonymBruker
Skrevet

Enda en yrkestråd? Nei.

Anonymkode: 5994e...67d

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis jeg skal selge boligen min, så vil jeg gjerne at en sånn drittsekk selger. Får bare en følelse av at han eller hun gjør alt for å få en god pris. Men hadde ikke orket bli sammen med en. Hovedsakelig på grunn av forferdelige arbeidstider. For når er det egentlig visninger?

De har vel bedre arbeidstider enn oss i helsevesenet

AnonymBruker
Skrevet

Meglere, selgere og finansfolk er utrolig lite attraktive 

Anonymkode: 572c8...139

• Liker 1
Skrevet

Tvert imot, men jeg kunne sikkert overkommet fordommene mine mot blådresser om det var en ok person.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 0.34):

Gjør det en mann attraktiv om han er eiendomsmegler?

Anonymkode: 6d247...99d

Tvert i mot😅

Anonymkode: ffd47...d0a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Meglere, selgere og finansfolk er utrolig lite attraktive 

Anonymkode: 572c8...139

Rent fysisk er de sexy 😅

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Rent fysisk er de sexy 😅

Snakk for deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk for deg selv.

Haha, kan umulig bare være meg som sikler på de i hemmelighet. Er jo så flott med dress og ordnet hår. Ser menn hver morgen på vei til jobb i ustelte fritidsklær og kjip frisyre, er hyggelig å av og til spotte litt hottere stil 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

De har vel bedre arbeidstider enn oss i helsevesenet

Ja, men samtidig så har gjerne de i helsevesenet noen frihelger hvis de for eksempel jobber tre-fire helger på rad. Det er nesten fraværende for eiendomsmeglerne, som har visninger hver lørdag og søndag, samt kveldsvisninger midt i uken. På den annen side, så er det jo en livsstil for eiendomsmeglerne, så de klager vel neppe så mye. Men verre for partneren som sitter hjemme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...