Gå til innhold

Er eiendomsmeglere attraktive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det en mann attraktiv om han er eiendomsmegler?

Anonymkode: 6d247...99d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: ccf98...f18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eg lurar på korleis du kom på den idéen

Anonymkode: bdf3f...c39

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun hvis han selger to- eller firemannsboliger med saltak og varmepumpe. Hvis boligene han selger er bygget på midten av 70-tallet og kledd i stående panel er han selvsagt ekstra sexy.

Anonymkode: bc766...406

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, meglere & advokater lever av å svindle andre.

Anonymkode: 7c0c4...352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verre enn en bruktbil selger

Anonymkode: 8591e...178

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett en eneste eiendomsmegler jeg ville pult. Selv ikke etter to flasker vin.

Skrevet
ajarRun skrev (8 minutter siden):

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett en eneste eiendomsmegler jeg ville pult. Selv ikke etter to flasker vin.

Men etter 3 eller 4 flasker blir vurderingsevnen betydelig svekket.. og da vettu 😉 neida, bare fleiper. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei 🤮

Anonymkode: 75433...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de jeg har møtt er ganske «glætte», og det er ikke helt min smak. Men det er jo bare mine fordommer, for selv om de jeg har møtt er sånn, betyr jo ikke det at alle eiendomsmeglere er sånn. 

Anonymkode: d2e16...cf7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som eiendomsmegler må man være utadvendt, sosial, åpen, blid, hyggelig, imøtekommende, sjarmerende og kle seg fint. Så ja det kan være attraktivt :)

Anonymkode: 5788c...85b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de jeg har som bekjente som er det, er veldig høye på seg selv. Og utro mot damene sine.

Anonymkode: 27e98...3a5

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dem ser ut som verdens største ego drittsekker på bildet. 

Anonymkode: c1def...9da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er en smule redd dem uten noen grunn til det, samme med advokater. Samme med politi, med der har jeg jo en grunn med min storkriminelle fortid med å bruke limewire som barn. 

Anonymkode: c63e8...30d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er ikke sympatiske. De bare utstråler upålitelighet, pengegriskhet, selvopptatthet og andre overfladiske og utseendefokuserte verdier. Ikke for vennskap heller! 

Anonymkode: 14398...f8a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gjør det en mann attraktiv om han er eiendomsmegler?

Anonymkode: 6d247...99d

Om jeg blir våt i trusen av at vedkommende har en jobb som selger? Nei.

Anonymkode: d927b...fe9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som eiendomsmegler må man være utadvendt, sosial, åpen, blid, hyggelig, imøtekommende, sjarmerende og kle seg fint. Så ja det kan være attraktivt :)

Anonymkode: 5788c...85b

Som andre selgere, så er dette attraktive egenskaper hvis de oppleves som oppriktige. Det er langt fra gitt.

Hvorfor en del eiendomsmeglere er så høye på seg selv, har jeg aldri skjønt. Ligger det i personlighetstypen som trekkes mot dette yrket? Eller blir man slik av yrket? De har en bachelorgrad, og selger eiendom. Det er ikke noe som burde få hverken dem selv eler andre til å dåne.

Bilselgere har litt samme vibbene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri møtt en attraktiv eiendomsmegler. Jeg har møtt hyggelige eiendomsmeglere, og det er mange pene eiendomsmeglere, men det er bare noe med væremåten, med den evige sleiken, den lille arrogansen, den bilselger-auraen. 

Jeg er veldig interessert i bolig og bolilgmarkedet, så jeg burde jo nesten blitt sammen med en, vi kunne snakket om Finn-annonser resten av livet.

Anonymkode: f5b9a...4b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som andre selgere, så er dette attraktive egenskaper hvis de oppleves som oppriktige. Det er langt fra gitt.

Hvorfor en del eiendomsmeglere er så høye på seg selv, har jeg aldri skjønt. Ligger det i personlighetstypen som trekkes mot dette yrket? Eller blir man slik av yrket? De har en bachelorgrad, og selger eiendom. Det er ikke noe som burde få hverken dem selv eler andre til å dåne.

Bilselgere har litt samme vibbene.

Det stemmer at eiendomsmegling er en bachelor ja. Men ser man på presentasjoner av de ansatte så er det ikke uvanlig at eiendomsmeglere også har bakgrunn med  juridisk embetseksamen. 

Anonymkode: b84b7...b8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Om jeg blir våt i trusen av at vedkommende har en jobb som selger? Nei.

Blir du våt i trusen hvis du ser en attraktiv person

Anonymkode: edbb9...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...