MyCupOfTea Skrevet 12. mai 2023 #41 Del Skrevet 12. mai 2023 skreppamedleppa skrev (6 timer siden): Nå er jeg på mobilen da så kanskje annerledes om du er på pc, men i all hovedsak: du trykker på innstillinger under nylig aktivitet eller siste innlegg Da kommer de forskjellige kategorier opp og du kan skreddersy kg mer til ditt behov og ignorere i vei😊 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 12. mai 2023 #42 Del Skrevet 12. mai 2023 Inge, til tross for at noen svært få går meg på nervene. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. mai 2023 #43 Del Skrevet 12. mai 2023 To Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #44 Del Skrevet 12. mai 2023 11 og de er alle menn. Ekle menn. Jeg er selv mann. Anonymkode: 203e3...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thumper Skrevet 12. mai 2023 #45 Del Skrevet 12. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 12. mai 2023 #46 Del Skrevet 12. mai 2023 0, men har blokkert tusenvis på Facebook. Riktignok ikke på hovedkontoen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #47 Del Skrevet 12. mai 2023 0. Er redd en av de morsomste her har blokkert meg 😔 Anonymkode: 7b178...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #48 Del Skrevet 12. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: 0. Er redd en av de morsomste her har blokkert meg 😔 Anonymkode: 7b178...f5e Er vel bare å slutte å skrive som AB så kan vedkommende lese innleggene dine. Anonymkode: 7c4d7...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #49 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel bare å slutte å skrive som AB så kan vedkommende lese innleggene dine. Anonymkode: 7c4d7...057 Hvilken forskjell har det? Han vet ikke hvem han er for meg, annet enn at vi diskuterte mye. Kan hende han ikke er her mer. Anonymkode: 7b178...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2023 #50 Del Skrevet 12. mai 2023 Er en liten håndfull, siden deres eneste intensjon er å skape konflikt eller kuke til tråder med piss og gjerne kollektiv mobbing. Jeg jobber tett på personer involvert i rus og psykiatri til daglig, da gidder jeg ikke forholde meg til lignende tendenser på fritiden hvor jeg ikke engang får betalt for det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #51 Del Skrevet 12. mai 2023 Synes det er temmelig selvhøytidelig å ha flere brukere ignorert. Sitte der i ekkokammeret sitt og ikke tåle andre mennesker 🙄 Anonymkode: 124af...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #52 Del Skrevet 12. mai 2023 Ingen her. Men på fb har jeg noen. Forsåvidt ikke relevant iht ts. Men grunnen er enkelte som kommenterer absolutt alt, vrir og vrenger på ting og forteller både meg og andre hva vi mener. Sier du det ikke er riktig, så krangler de også på det, og fortsetter å fortelle hva du mener. Og det de påstår du mener er så borti natta, at ikke engang min fantasi, klarer å forstå hvordan de kom frem til påstandene sine. Tror jeg har blokkert ca 6 sånne. Og et par, som er bare sykt nysgjerrig og sladrer om alt de finner om folk på fb, selvfølgelig i en forvrengt versjon. I det store og hele så unngår jeg å blokkere. Da jeg syntes det er greit å lese hva folk skriver. Uavhengig om jeg er enig eller ikke. Har kun i en tråd funnet sånt plagsomt her inne. Enkelte innlegg slik , skreller jeg bare over. Anonymkode: 65eb8...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. mai 2023 #53 Del Skrevet 12. mai 2023 Topsi skrev (På 10.5.2023 den 22.43): Ingen, men det er fordi jeg vet ikke hvordan Nei, korleis gjer ein det? Har ønska det om enkelte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #54 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er temmelig selvhøytidelig å ha flere brukere ignorert. Sitte der i ekkokammeret sitt og ikke tåle andre mennesker 🙄 Anonymkode: 124af...f98 Ingenting høytidelig med det.. Anonymkode: 4d482...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #55 Del Skrevet 12. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Er en liten håndfull, siden deres eneste intensjon er å skape konflikt eller kuke til tråder med piss og gjerne kollektiv mobbing. Jeg jobber tett på personer involvert i rus og psykiatri til daglig, da gidder jeg ikke forholde meg til lignende tendenser på fritiden hvor jeg ikke engang får betalt for det. Ja samme her. Anonymkode: 4d482...62f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #56 Del Skrevet 13. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Er en liten håndfull, siden deres eneste intensjon er å skape konflikt eller kuke til tråder med piss og gjerne kollektiv mobbing. Jeg jobber tett på personer involvert i rus og psykiatri til daglig, da gidder jeg ikke forholde meg til lignende tendenser på fritiden hvor jeg ikke engang får betalt for det. Samme her. Og jeg som trodde dette var pausested fra jobb😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. mai 2023 #57 Del Skrevet 13. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Er en liten håndfull, siden deres eneste intensjon er å skape konflikt eller kuke til tråder med piss og gjerne kollektiv mobbing. Jeg jobber tett på personer involvert i rus og psykiatri til daglig, da gidder jeg ikke forholde meg til lignende tendenser på fritiden hvor jeg ikke engang får betalt for det. Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Samme her. Og jeg som trodde dette var pausested fra jobb😂 Så feil kan man ta 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #58 Del Skrevet 13. mai 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Så feil kan man ta 😂 Ignoreringsfunksjonen er en gudegave😁 Anonymkode: 4d482...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #59 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ignoreringsfunksjonen er en gudegave😁 Anonymkode: 4d482...62f Ja! Startet med det nå👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #60 Del Skrevet 14. mai 2023 Bare en. Hun avsporer og bidrar kun med støy og i visse tråder. Tråden ble mye mer ryddig etter jeg blokkerte vedkommende. Slipper å irritere meg også😁 Genial funksjon! Anonymkode: 8e7b0...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå