Gå til innhold

fireåring med musesyke

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er da ikke "helt normalt" at en fireåring får senebetennelse uansett? :overrasket:

Det skriver jeg ingenting om - jeg skriver at det er tullete å skulle modernisere lidelsen senebetennelse ved å døpe den om til musesyke.

Hva er overrasketsmilyen for? For at du klarte å vri på det jeg skrev?

Gjest Gjesta
Skrevet
Det skriver jeg ingenting om - jeg skriver at det er tullete å skulle modernisere lidelsen senebetennelse ved å døpe den om til musesyke. 

Hva er overrasketsmilyen for? For at du klarte å vri på det jeg skrev?

Nei jeg misforsto deg faktisk bare. Trodde at du mente at det er normalt. Beklager.

Skrevet

Min gutt bruker ikke datamaskina han, den er bare mor sin ;)

Vi har gamecube, den er kun forbeholdt helger, fridager og når han er syk. Og da er det strenge begrensninger, maks en halvtime to ganger om dagen.

Han fikk og en gameboy til jul, og den er det og jeg som styrer over.

Gjest gjest 0
Skrevet (endret)

Jeg synes også det er helt sykt og enig i at det er tydelig at denne jenta har sitti for mye stille.

Men nå skal det sies at å få en senebetennelse ikke nødvendigvis bare kommer av overdreven bruk! Som det er nevnt tidligere avhenger det av utstyret som brukes. Å bruke en altfor stor mus et par timer av gangen kan ha stor belastning for senene. I tillegg er noen mennesker mer "tilgjengelige" for slike plager. Altså de har svake sener.

Jeg har slitt med senebetennelser i mange år og de kan komme veldig fort hvis jeg har gal stilling når jeg gjør noe.

Men uansett! Få ungene ut! Da jeg var liten var jeg ute og lekte hver eneste dag!

Endret av Vampyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...