Gå til innhold

Har dere blitt lurt av nub teorien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt feil med tanke på NUB-teorien? 

Anonymkode: b946b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tok jordmor feil da hun refererte til NUB og sa jente, men var gutt. Samma det, egentlig. 

Anonymkode: dbf70...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite på ul uke 12 at det var jente, sendte også inn bilde til en eller annen nub theory side og fikk tilbake at det var 90% sannsynlighet for at det var jente. 
 

Kom på ordinær ul i uke 19 og fikk vite at det var gutt, noe han også kom ut som.

Anonymkode: 7e370...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sendte også inn til sånn en side som sa 85% sjanse for gutt. De tre siste UL har de sagt jente, så regner med at det er det som kommer :) 

Anonymkode: 06426...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte inn til earlyglimpse(?) da jeg var 14+5 uker på vei eller noe sånn, fikk 99% sikkert jente men var en gutt så ville ikke stolt helt på det selv om de ofte har rett:) fikk vite på UL i uke 18-19 at det var en gutt. Men fikk pengene tilbake av den siden jeg sendte inn til da dem tok feil, og de hadde garanti på det.:)

Anonymkode: bd5c3...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk ingen bilde som viste nuben på tidlig ultralyd, men jeg husker den stod rett opp.. så jeg tror det blir en gutt, og venter i spenning 

Anonymkode: b946b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg sendte inn til earlyglimpse(?) da jeg var 14+5 uker på vei eller noe sånn, fikk 99% sikkert jente men var en gutt så ville ikke stolt helt på det selv om de ofte har rett:) fikk vite på UL i uke 18-19 at det var en gutt. Men fikk pengene tilbake av den siden jeg sendte inn til da dem tok feil, og de hadde garanti på det.:)

Anonymkode: bd5c3...75a


Det er jo en veldig god forretningsidé. Man tipper rett i 50% av tilfellene, og de andre betaler man bare tilbake. Mange glemmer sikkert å kreve tilbake betalingen også. Genialt! Noe for Durek?

Anonymkode: a0813...7ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingen bilde med nub på fra tidlig ultralyd, men jeg hadde lest meg opp på Nub theory på forhånd. Jeg syns nuben stod rett opp, betyr dette uansett gutt?i uke 12+2 var jeg der.. legen som tok ultralyden sa det var for tidlig og at han har tatt feil så mange ganger at han ville ikke si noe..

Anonymkode: b946b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...