Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eksamen, og vi fikk beskjed av de fagansvarlige om at vi står relativt fritt til å diskutere for eksempel problematiske sider ved llitteraturen og det vi har lært. De er sensorer, men det er også eksterne sensorer. 

Dette er på masternivå. Ville dere tatt en diskusjon om ressursforhold i forhold til pleie og omsorg i en eksamen der en skal gjøre rede for tiltak for å forebygge spesifikke symptomer? Eller ville dere droppet det?

Anonymkode: 69f36...7c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan trekke inn tilgjengelige ressurser som et argument, diskutere hvordan litteraturen knytter ressursbruk til forebygging/symptombehandling, men ikke en generell diskusjon rundt ressursforhold.

Anonymkode: 14ef1...c3a

• Liker 1
Skrevet (endret)

*

Endret av Topsi
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du kan trekke inn tilgjengelige ressurser som et argument, diskutere hvordan litteraturen knytter ressursbruk til forebygging/symptombehandling, men ikke en generell diskusjon rundt ressursforhold.

Anonymkode: 14ef1...c3a

eg tar utgangspunkt i  miljøterapi til forebygging av angst, helseministerens beskjed om at pårørende skal ha mer obversikt over medisinbruk, at en ikke skal bruke medisiner for å lindre uro når en har personalmangel og helsepersonellkommisjonens tilbakemeldinger. Høres det ok ut? For jeg kan evt droppe det... jeg ville ikke tatt det med i en diskusjon hvis ikke de fagansavrlige sa det, men jeg vet ikke om det er for risikabelt. Hadde tenkt å være anonym, men men

Anonymkode: 69f36...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...