AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #21 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har jobbet gratis på kvelden uten å registrere timer fordi jeg vil gjøre det bra for kunder og vil være ajour Jeg har ikke søkt annen jobb fordi jobben min ville fått problemer uten meg. Masse ting ville stoppe uten meg. Nå skal jobben ansette en annen som skal ta over mine oppgaver. Jeg vil få mindre viktige oppgaver. Jeg visste ikke engang de hadde utlyst slik stilling. Først når jeg selv fikk tak i leder fikk jeg vite det. Leder innser ikke hvor godt jeg har jobbet og ofret. Hva bør jeg gjøre. Jeg er sjokkert. Anonymkode: 9592d...eb3 Du er ikke eneste TS. Jeg gikk i lignende "felle" med å ta på meg andre oppgaver en de jeg var ansvarlig for. Men det pågikk i arbeidstia, da jeg ofte ble ferdig med mine oppgaver innen halve arbeidsdagen er over. Tenkte de øverst ser jo at jeg gir ekstra innsats og gjør de selv om jeg skal ikke. Yeah. Ingen så ingenting. Så lærte jeg og slutta med det. Vannligvis har arbeid for 4 timer per dag og rest tia driver med dank. Og sånt går dagene.... fuck jobb Anonymkode: 07962...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #22 Del Skrevet 11. mai 2023 I arbeidslivet bør man være egoist ; utnytte goder og ikke jobbe mer enn man må. Å slite seg ut eller yte ekstra lønner seg sjelden. Man får ikke takk for slik. Anonymkode: a6311...332 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #23 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men var all den ekstra jobbingen for å bli ferdig/perfeksjonere dine egne oppgaver og være ajour? Da er det jo du som ikke klarer fullføre arbeidsoppgavene dine til normert tid. Og da er du ikke sørlig effektiv. Da er det veldig forståelig at en leder setter deg til mindre viktige oppgaver og setter inn en annen for å overta etter deg der du jobber for sent. Ledere setter pris på at man gjør arbeidsoppgavene sine innenfor oppsatt arbeidstid. Hvordan skal de ellers kunne stole på at du får gjort oppgavene dine? Her er det jo du som har gjort feil. Ikke leder. Anonymkode: dd5ee...bdb Ikke alltid. Noen ganger får man bare lagt på mer og mer, uten mulighet til å si nei, og da må man bare gjøre det, selv om det går utover arbeidstid. Ellers ville jeg i TS sitt ståsted reagert ved fratakelse av arbeidsoppgaver. Anonymkode: a7575...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 11. mai 2023 #24 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Ingen kommer til å takke deg, slik er arbeidslivet. Jeg hadde en kollega som nesten hver dag satt igjen en halvtime etter jobb for å skrive i journalen for å gjøre en best mulig jobb (helsevesenet) Vi fortalte henne gang på gang at hun i prinsippet jobber gratis, men hun hadde ikke samvittighet til noe annet. Og nei, ingen takket henne. De stilte seg undrende til hvorfor hun gidder, og prøvde å advare henne mot å bli utbrent,så det var mer en bekymring enn beundring Endret 11. mai 2023 av Laraa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #25 Del Skrevet 11. mai 2023 Laraa skrev (Akkurat nå): Ingen kommer til å takke deg, slik er arbeidslivet. Jeg hadde en kollega som nesten hver dag satt igjen en halvtime etter jobb for å skrive i journalen for å gjøre en best mulig jobb (helsevesenet) Vi fortalte henne gang på gang at i prinsippet jobber gratis, men hun hadde ikke samvittighet til noe annet. Og nei, ingen takket henne. De stilte seg undrende til hvorfor hun gidder, og prøvde å advare henne mot å bli utbrent,så det var mer en bekymring enn beundring Det skal vel godt gjøres å bli utbrent av kun en halvtime ekstra hver dag, men joda - jeg er enig i prinsippet. Halvtimen er jo ikke problemet, men gjerne at det forventes stadig mer. Anonymkode: a7575...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #26 Del Skrevet 11. mai 2023 Er du mann eller kvinne, ts? Anonymkode: 1bd54...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #27 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det så mange dumme mennesker som lever for arbeidslivet? Som lar seg utnytte? Skal stå på? Vise at de er best? Tror at der er smart? Sorry, arbeidslivet et noe man gjør for å tjene penger til livets opphold...inget annet! Lær deg dette. Anonymkode: 9dc68...ed9 Kan kontre denne med "hvorfor er det så mange som ikke blir likt på jobb?". Med de rævva holdningene som vises til arbeidsstedet her i tråden, er det neiggu ikke rart. Anonymkode: d8067...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #28 Del Skrevet 11. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er du mann eller kvinne, ts? Anonymkode: 1bd54...3bb Garantert kvinne Anonymkode: 45dd5...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå