lil Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Har sett før at det er noen kloke hoder her inne om sykluser og sånt. Jeg har hatt LC i 6 mnd nå, og har hver mnd sett en tydelig EL. Men denne siste steg ikke tempen noengang, og på dag 27 var den enda helt nede i kjelleren. Hva betyr det?? Har jeg ikke hatt EL denne syklusen, eller hur?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Har jeg ikke hatt EL denne syklusen, eller hur? ← Stemmer det. Ingen tempstigning = ingen EL enda.
lil Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2006 okei... Er det slik at dette er noe som gjerne inntrer noen ganger uten at det betyr noenting??? Syntes det var ganske rart, fordi jeg hadde svært kraftige EL-lignende smerter dag 16
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 okei... Er det slik at dette er noe som gjerne inntrer noen ganger uten at det betyr noenting??? Syntes det var ganske rart, fordi jeg hadde svært kraftige EL-lignende smerter dag 16 ← Det er normalt å ha et par sykler uten EL i løpet av et år og det betyr vanligvis ingenting. Kan skyldes stress e.l. Smerten du kjente kan være en follikel som var i ferd med å modne, men uten å slippe et egg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå