Gå til innhold

Spill til Playstation 2


Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Vi skal snart gå til anskaffelse av en Playstation 2. Lurer litt på hvilke spill som er kjekke å ha?

Kommer til å kjøpe ett eller to til å begynne med, tenker jeg.

Samboeren vil ha et rallyspill (BILBILBILBIL) og jeg vil gjerne ha ett med slossing/kamp/tøffe damer. :sjenert: Finnes noe sånt for PS2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiller litt forskjellige spill men styrer helst unna standard bilspill og typiske Tekken-spill (selv om det kan være gøy å prøve det en gang i blant). Jeg liker godt skumle eventyrspill à la Silent Hill, men også litt mer action fylte spill som Resident Evil-serien. Jeg liker blandingen action/og oppgaver som skal løses, og gjerne en historie i spillet.

Jeg likte også meget godt GTA San Andreas og har spilt rundt det 2 ganger... Anbefales! Supert spill! :)

Aner ikke om dette kan være noe for deg, men bare noen tips fra min side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker eventyrspill.

Spiller harry potter, narnia, the hobbit.. samt Dancing stage (DDR-dansematteopplegg..fin trening!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Hvis du vil ha slåssing, er SoulCalibur 3 det klare valget for PS2. SoulCalibur-serien er overlegen alle andre slåssespill. Både SC2 og SC3 er suverene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat slossing, men det første spillet jeg ville kjøpt om jeg kjøpte meg PS2 er BUZZ. Det er knallgøy, iallfall om man er 3-4 stykker!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig skuffa over FFX, men jeg elsker spillene Dark Cloud og Dark Chronicle. Det er eventyrspill med kombo kamp/finne gjenstander/bygge landsbyer/diverse oppdrag. Sikkert litt for pusete for mange. :ler:

Du som er så glad i Jolie burde jo forsøke deg på Tomb Raider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Overrasket over at så mange "damer" spiller PS2, jeg... ;)

Ingen av mine venner spiller - jo litt bilspill blant de mannlige...;)

Jeg passer på at lillegutt ikke spiller for mye og er sjeleglad når spilletida hans er ute... ;)

Jeg spiller ALDRI!! Ikke har jeg tid og om jeg skulle ha tid til overs leser jeg nettaviser

eller er her inn på KG. :)

Ikke meningen å kuppe tråden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mest plattformspill, f.eks Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Beyond Good & Evil, Sly osv. Og SingStar må man ha, særlig på jentevorspiel! Ellers spiller jeg mye Zelda, men det er på Gamecuben, da. Pluss adventurespill og Sims på pc'en. Og Lumines på psp'en. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Før kunne jeg sitte og spille i dagesvis, Final Fantasy altså, men nå har jeg bare skrudd på playstation to ganger siden vi fikk barn og flytta... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best spill flere kan bli med på jeg da, og som man ikke bare sitter passivt og trykker på. Sing Star, Eyetoy og Buzz er mine favoritter. Tar helt av når det gjelder sånne spill, og jobber hardt for å vinne. Var fryktelig sliten i hele kroppen første gang jeg spilte Eyetoy. -særlig armene var støle i lang tid etterpå. Må man ikke sparke og slå så hardt man kan da..? Eh.. Nei. Trenger egentlig ikke det, har jeg lært i etterkant.

San Andreas er et hat-spill for min del.. Hva er vitsen med å voldta, myrde og rane alt man ser da? Skjønner ikke vitsen med sånne spill. Mine barn har forbud mot sånt. Da er eventyr bedre, for der dreper man ikke mennesker, men figurer som ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Buzz! Dødsgøy med flere samlet, musikkspørsmål. Bra vospielgreie... Har ellers fått dilla på eyetoy spill. Bra å komme seg litt ut av sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

San Andreas er et hat-spill for min del.. Hva er vitsen med å voldta, myrde og rane alt man ser da? Skjønner ikke vitsen med sånne spill. Mine barn har forbud mot sånt. Da er eventyr bedre, for der dreper man ikke mennesker, men figurer som ikke finnes.

Nå er jo ikke San Andreas og de andre GTA-spillene barnespill heller da. De har 18-årsgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
:overrasket: Overrasket over at så mange "damer" spiller PS2, jeg... ;)

Ingen av mine venner spiller - jo litt bilspill blant de mannlige...;)

Jeg passer på at lillegutt ikke spiller for mye og er sjeleglad når spilletida hans er ute... ;)

Jeg spiller ALDRI!! Ikke har jeg tid og om jeg skulle ha tid til overs leser jeg nettaviser

eller er her inn på KG. :)

Ikke meningen å kuppe tråden...:)

Hvorfor overrasker det deg at damer spiller egentlig? Er det mer overraskende at damer spiller enn at menn spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Favoritten er SSX 3.

Spiller og Eye Toy, Sing Star og sånn dansemattespill.

Har tenkt å gå til innkjøp av Sims 2 etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...