Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Vkvello skrev (8 minutter siden):

Ja, alt annet er uaktuelt!

Ja, tenk for deg selv at han er en umoden tenåring med urealistiske krav / forventninger. En Samværsavtale skal være til  barnets beste , ikke far . Svar høflig , saklig , men avvisende . Legger ved anbefalinger funnet på nett. 

FC26EBCD-C39A-4630-BBF2-8484141FF200.jpeg

71F1C8F1-FFAC-4B28-898C-480E9BA27C89.jpeg

Endret av NiceOrNothing
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jenta mi blir 2 år til sommeren. Far skal ha sommerferie. Vi har hatt advokat i bilde og ting har vært komplisert. Jeg mente 1+1 uke ferie var nok- 2 uker, men ikke sammenhengende. Far gikk med på dette selvom han ikke var enig. Han ønsket 2+1 uke. Vi avtalte ferien den 29. april og hvilke uker det skulle være. Plutselig i dag får jeg melding fra advokat om at han «krever» 2+1,uke. Avtalen er allerede satt! Han vil få avsatt lengde på ferie for 2024 og 2025, men det har jeg sagt vi må vente med til det nærmer seg. Hva gjør jeg her? 

Anonymkode: 90e57...965

Han nå virkelig slutte å tulle her. Her er jeg sammen med mannen, godt gift, minsten blir 2 i sommer og jeg hadde ikke forlatt med faren i mer enn 2-3 døgn. Fordi barnet hadde savnet meg enormt og faren er virkelig tilstedeværende. Har hørt om fedre som har reist med barna i ca ei uke i denne alderen. Så tror det er maks så lenge ikke faren er primær omsorgsperson 

Anonymkode: 312be...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...