Gå til innhold

Hva ga dere i gaveesker til gjestene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva skjer med alle som ikke svarer på det tråden spør om 😜

Min favoritt er når det er en liten flaske musserende og en snack på rommet, om de har det på hotell. 

Ellers synes jeg en liten sjokolade er fint. 

Gavekort på pizza var jo en gøy ide. Men litt samtidig litt tacky om dere ellers har et klassisk bryllup. 

Anonymkode: 0b70a...935

Hva skjer med dem?

Anonymkode: 609ac...f80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker sjokolade. Kanskje parfyme prøver. En god håndkrem. Og kanskje gavekort til en pizza dagen derpå.

Andre forslag? 

Anonymkode: f803a...969

Parfyme og håndkrem? Er det kun damer i brylluppet? Eller bare de som får gaveeske?

Anonymkode: 1cd00...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva skjer med alle som ikke svarer på det tråden spør om 😜

Min favoritt er når det er en liten flaske musserende og en snack på rommet, om de har det på hotell. 

Ellers synes jeg en liten sjokolade er fint. 

Gavekort på pizza var jo en gøy ide. Men litt samtidig litt tacky om dere ellers har et klassisk bryllup. 

Anonymkode: 0b70a...935

Folk flest synes dette er såpass teit at de uttrykker hva de mener i stedet for å foreslå noe.

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Legg iallfall ikke vareprøver på parfyme oppi dem, det kommer til å sette lukt. Små parfymeflasker kan dere sette i en «produkt-eske» på badet, sammen med feks også hårspray, bind, blank neglelakk (til strømper som har raknet) osv. Håndkrem kan du også putte i en slik eske på badet. 

Det jeg har vært borti ved bryllup selv, er at vi som gjester har fått drikkevarer og gjerne noe sjokolade/konfekt på rommet når vi har måtte overnattet. Som liten flaske med bobler, ølflaske og noe alkoholfritt, samt noen biter konfekt. Det har vært koselig. Jeg har ikke vært borti gaveesker utover det, men skulle jeg gitt til gjester i bryllupslokalet ville jeg gitt noe eksklusive lokale matvarer som konfekt, drikkevarer, spekemat eller lignende (husk alternativer til de med allergier). 

Jeg ville som sagt ikke gitt parfyme, og jeg ville heller ikke gitt håndkrem, for det er så individuelt hva huden tåler. Ville heller ikke gitt gavekort på pizza, da risikerer dere å bruke masse penger på noe som aldri blir brukt. Ville heller invitert gjester på sen lunsj dagen derpå, før de skal reise hjem. 

 

Anonymkode: 11428...8b7

Høres veldig bra ut dette. Tusen takk. Ts 

Anonymkode: f803a...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om, og høres ganske sløseri ut? Hvis du absolutt må får du finne noe alle kan ha, og det er ikke så enkelt.

Anonymkode: 1f2e4...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi gjestene gave syns jeg er helt unødvendig og omvendt. Er jo dere som brudepar som skal få gaver..?? Dere inviterer og står for mat, drikke og fest. Syns det høres veldig rotete og rart ut med gaveesker. Jeg ville ikke hatt dette om jeg var gjest.

Men jeg syns en liten ting ved hver kuvert er hyggelig og fint. I vårt bryllup hadde vi love hearts med navnet og monogrammet vårt på. Slike små alà dette. Men det lå liksom på bordet ved bordkortet, så mer en pynt enn gave - selv om hver gjest kunne få/spise en.

https://www.tilbryllupet.no/produkt/lovehearts-50stk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Å gi gjestene gave syns jeg er helt unødvendig og omvendt. Er jo dere som brudepar som skal få gaver..?? Dere inviterer og står for mat, drikke og fest. Syns det høres veldig rotete og rart ut med gaveesker. Jeg ville ikke hatt dette om jeg var gjest.

Men jeg syns en liten ting ved hver kuvert er hyggelig og fint. I vårt bryllup hadde vi love hearts med navnet og monogrammet vårt på. Slike små alà dette. Men det lå liksom på bordet ved bordkortet, så mer en pynt enn gave - selv om hver gjest kunne få/spise en.

https://www.tilbryllupet.no/produkt/lovehearts-50stk/

De fikk jeg lyst til å kjøpe, 50 stykk til 139!!   Alltid ha i veska.   🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreslår at dere gir et medlemskap i Fremtiden i våre hender, eller en annen god miljøorganisasjon,  i gave til hver gjest. Og ett til dere selv. Høres ut som dere trenger det.

Anonymkode: ab5f3...d53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i bryllup i utlandet. Vi fikk da en gaveeske med produkter fra hjemstedet til brudeparet. Lokal mat, snacks og drikke. Ble veldig satt pris på.

Men her betalte jo gjestene overnatting og reise selv. 

I andre type bryllup har jeg aldri opplevd å få noe gaveeske. Men hadde satt pris på det om brudeparet spanderte noe slikt da. 

Anonymkode: bca99...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i er bryllup der vi fikk en pitteliten eske på tallerkenen med noe sjokolade i. Var greit å knaske på mens alle ble ønsker velkommen og vi ventet på maten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk pengene på gavekort! Så innmari kjedelig med de som ikke blir brukt 🙈 alt fra folk som glemmer gavekortene, ikke tar seg tid til pizza dagen derpå osv.

Noe å spise og drikke setter jeg selv pris på! Jeg har flere ganger fått en liten snack utenfor kirken, og det er innmari greit med mindre man får noe med en gang man ankommer selskapslokalet (får man det, så faller jo behovet bort).

Om gjestene skal ligge på hotel så tenker jeg noen brusbokser og litt sjokolade/potetgull er topp. Evt også en liten flaske prosecco om du skal slå på stortromma.

Anonymkode: c1eb7...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (16 timer siden):

Folk flest synes dette er såpass teit at de uttrykker hva de mener i stedet for å foreslå noe.

 

Jeg synes det er teit å få barn. 

Derfor kikker jeg meg ikke inn i tråder som omhandler barn/graviditet. 

Så folk må virkelig ha god tid her inne. 

Anonymkode: 0b70a...935

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha lovehearts og kanskje et sjokoladehjerte i 😊

Anonymkode: 9dfdc...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...