AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg tenker sjokolade. Kanskje parfyme prøver. En god håndkrem. Og kanskje gavekort til en pizza dagen derpå. Andre forslag? Anonymkode: f803a...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 Aldri vært i et bryllup med gaveeske. Er det en ny greie? Anonymkode: d6f83...a61 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri vært i et bryllup med gaveeske. Er det en ny greie? Anonymkode: d6f83...a61 Nei. Det har vært i mange år. Anonymkode: f803a...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 Gaveesker? Til gjestene? Hva er dette for slags påfunn? Noen amerikanske greier? Anonymkode: efdce...b67 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det har vært i mange år. Anonymkode: f803a...969 Hvor da? Anonymkode: efdce...b67 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Del Skrevet 9. mai 2023 Ingen grunn til å bruke penger på noe vi kaster når vi kommer hjem Anonymkode: afa9a...c70 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 Aldri opplevd å få gaveeske som gjest. Men høres forsåvidt hyggelig ut, men parfymeprøver går rett i søpla - dumt med engangsplast osv. Anonymkode: 9ca69...242 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 Hva skjer med alle som ikke svarer på det tråden spør om 😜 Min favoritt er når det er en liten flaske musserende og en snack på rommet, om de har det på hotell. Ellers synes jeg en liten sjokolade er fint. Gavekort på pizza var jo en gøy ide. Men litt samtidig litt tacky om dere ellers har et klassisk bryllup. Anonymkode: 0b70a...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 Dropp det? Hvis du må, så en sjokolade. Ikke noe ræl som ikke kan spises eller drikkes. Anonymkode: 1e055...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 Ikke parfymeprøver og gavekort på pizza!! Fyll det heller med noe spiselig. Anonymkode: 423fa...ef7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tenker sjokolade. Kanskje parfyme prøver. En god håndkrem. Og kanskje gavekort til en pizza dagen derpå. Andre forslag? Anonymkode: f803a...969 Det er helt unødvendig. Vi hadde dog noen velkomst poser på rommene (leide et helt hotel) der var det cola, noe alkohol, sjokolade og chips og litt haribo. i tillegg la vi frem gaver til forlovedene på rommene deres Anonymkode: e207a...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 Hvor mye penger bruker man på bryllupet sitt om man skal gi alle gjestene parfyme og dyr håndkrem? 😬😬 Det eneste jeg har «fått» er at det sto kurver med div nødvendigheter på badene som man kunne bruke av. For min del bruker jeg verken krem eller parfyme, og spiser ikke pizza 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 Har fått gavepose ved kuverten to ganger i bryllup. Aner ikke hva som var i dem. da jeg skulle gå så jeg at nesten alle lå igjen. Folk forlater bordene sine, har ikke veske til å ha det i, glemmer dem osv. Ikke bruk penger på det. Gavekort på pizza? Anonymkode: 37b83...81f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Del Skrevet 9. mai 2023 Er det for at bryllupet ikke blir dyrt nok det da? Har jobba på et hotell engang og det var bryllup der. Og disse gjestegavene lå igjen uåpnet i haugevis. Så det hadde jeg aldri i verden brukt tid og penger på . Anonymkode: 01cef...dda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #15 Del Skrevet 9. mai 2023 Den beste gjestegaven er jo duppedarer med brudeparets monogram på. Hvem vil ikke nyte et glass rødvin og tenke på Mona og Mats som giftet seg i 94, liksom? Anonymkode: fb7fa...460 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #16 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den beste gjestegaven er jo duppedarer med brudeparets monogram på. Hvem vil ikke nyte et glass rødvin og tenke på Mona og Mats som giftet seg i 94, liksom? Anonymkode: fb7fa...460 😂😂 Anonymkode: 1e4a7...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tenker sjokolade. Kanskje parfyme prøver. En god håndkrem. Og kanskje gavekort til en pizza dagen derpå. Andre forslag? Anonymkode: f803a...969 Håper aldri jeg må gå i et bryllup med parfymerte produkter som gave til gjester, da sitter alle og skal prøve og det vil stinke overalt. Selv om jeg tåler parfyme blir det for mye. Anonymkode: f5dfe...000 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Del Skrevet 9. mai 2023 Så utakknemlige folk flest høres ut. Jeg hadde ihvertfall blitt glad for og få en oppmerksomhet. Vi skal sette pris på det vi får uansett. Normal folkeskikk. Anonymkode: f803a...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #19 Del Skrevet 9. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker sjokolade. Kanskje parfyme prøver. En god håndkrem. Og kanskje gavekort til en pizza dagen derpå. Andre forslag? Anonymkode: f803a...969 Gave eske til gjester i bryllup? Anonymkode: 1351f...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Del Skrevet 9. mai 2023 Legg iallfall ikke vareprøver på parfyme oppi dem, det kommer til å sette lukt. Små parfymeflasker kan dere sette i en «produkt-eske» på badet, sammen med feks også hårspray, bind, blank neglelakk (til strømper som har raknet) osv. Håndkrem kan du også putte i en slik eske på badet. Det jeg har vært borti ved bryllup selv, er at vi som gjester har fått drikkevarer og gjerne noe sjokolade/konfekt på rommet når vi har måtte overnattet. Som liten flaske med bobler, ølflaske og noe alkoholfritt, samt noen biter konfekt. Det har vært koselig. Jeg har ikke vært borti gaveesker utover det, men skulle jeg gitt til gjester i bryllupslokalet ville jeg gitt noe eksklusive lokale matvarer som konfekt, drikkevarer, spekemat eller lignende (husk alternativer til de med allergier). Jeg ville som sagt ikke gitt parfyme, og jeg ville heller ikke gitt håndkrem, for det er så individuelt hva huden tåler. Ville heller ikke gitt gavekort på pizza, da risikerer dere å bruke masse penger på noe som aldri blir brukt. Ville heller invitert gjester på sen lunsj dagen derpå, før de skal reise hjem. Anonymkode: 11428...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå