rampeguri Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Har tenkt å legge inn litt øvelser når jeg er på tur i skogen, knebøy for eksempel, armhevinger mot et tre, dips på en benk om jeg kommer forbi. Hva er din favorittøvelse å gjøre ute? Vil ikke ned på bakken, det er litt for bløtt enda. Har mulighet til å ta med for eksempel strikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 Vil tipse om tren ute-boka til Funkygine. Mange økter som stort sett deles inn etter hva man har tilgjengelig: bakke, trapp, trær/vegger, benk, eller helt uten. Mange av øktene er riktignok innom bakken med hender, men det det er så mange øvelser å velge i at man enkelt kan sette sammen egne økter basert på hva man har tilgjengelig og ikke. Jeg bruker å ta bilde av de aktuelle øvelsene til den dagen, og ta frem mobilen på tur for inspirasjon. Går sikkert an å google seg til tilsvarende programmer og ta screenshot også, men jeg liker akkurat den boka fordi den er så ryddig inndelt. Anonymkode: 8f0bc...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå