Veggdyret Skrevet 7. juni 2023 #21 Skrevet 7. juni 2023 On 6/5/2023 at 9:32 PM, Juju92 said: Har hørt med de andre foreldrene i bhg. Ingen aleneforsørgere, får det meste par, som tar ferie. Jeg har ikke økonomi til å ta 3 uker ulønnet ferie. Jeg er helt alene med barnet mitt. Men har du SPURT om noen av dem kan passe barnet ditt mens du jobber en dag eller tre? Jeg er sikker på at noen sier ja dersom du spør så rett frem.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #22 Skrevet 7. juni 2023 Juju92 skrev (På 5/8/2023 den 11.04): Sønnen min på 2 år og 3 mnd går i BHG som legges ned 30.juni. Har fått ny bhg plass med oppstart 8.august. Har kun fått innvilget 1 ferieuke i juni da jeg er nyansatt. Det vil si at det går 1 mnd uten barnehageplass. Tenkte da å ansette en dagmamma, men på nav står det at kontantstøtte kun kan utbetales til barn mellom 1 og 2 år. Har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere isåfall? Er det noen andre støtteordninger man kan søke om? Noen kommuner tilbyr kontantstøtte etter to år tror jeg hør med kommunen Anonymkode: e7c69...ede
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #23 Skrevet 7. juni 2023 Da må du bare finne en dagmamma som kan passe, men det koster jo en del men noe annen løsning tror jeg ikke finnes Anonymkode: 23ac9...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #24 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og hvis barnet har en uke på sommeren, to uker i jula og en uke i påske blir det fire uker! Anonymkode: fd0eb...3a7 Jada, vi har fått med oss at din barnehage er en av få barnehager som ikke praktiserer tre uker sammenhengende ferie. 🫠 Anonymkode: 20d36...8e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå