Gjest lumina Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Har kjøpt en brukt ladycomp.. Nå lurer jeg på...er det sånn at man kan nullstille den, ved å ta ut batteriene? Jeg går på piller helt frem til jeg får den.. skal jeg begynne å tempe første dag av mensen, eller vente til mensen er ferdig og SÅ begynne? Eller vente en hel syklus og så begynne å tempe? evt da første dag av mensen??? :klø: Er helt grønn på dette her :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Ein brukt!?!? Er det ikkje sånn ein måler temperaturen under tunga? Blir ikkje det litt som å kjøpe et brukt termometer, liksom? Hmm.. Beklager at eg ikkje kan svare på spørsmålet ditt..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Svar på alle spørsmålene finnes på www.buenaventura.no
strilen Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 HVor har du fått fatt i en slik brukt ? Jeg er veldig interessert skjønner ?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har sett at det selges brukte på finn.no og lignende nettsteder. Ellers får du jo nye også. Dyrt!
Gjest lumina Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 Ein brukt!?!? Er det ikkje sånn ein måler temperaturen under tunga? Blir ikkje det litt som å kjøpe et brukt termometer, liksom? Hmm.. Beklager at eg ikkje kan svare på spørsmålet ditt.. ← Får helt nytt termometer med den De kan skiftes, skjønner du HVor har du fått fatt i en slik brukt ? Jeg er veldig interessert skjønner ? ← Kjøpte den via Finn.no, for 2000 kroner.. det var enda en der nå til 1999 *tipse* Kanskje jeg er dårlig å leite, men fant ikke det på hjemmesida..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå