Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oi, dette er ikke noe kompiser gjør. Han gjør dette for å få deg usikker.. Han manipulerer deg til å jobbe hardere for han

Anonymkode: ad140...df4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både med tanke på at oppførselen hans har vært mer lunken i det siste, at han legger ut bilder fra ost og kjeks-kvelder og lyver om at det er med kompiser, oppfordrer jeg deg til å prøve å gå videre fra denne mannen, ts ❤️ Slutt å kontakte han er mitt råd. Du fortjener bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oi, dette er ikke noe kompiser gjør. Han gjør dette for å få deg usikker.. Han manipulerer deg til å jobbe hardere for han

Anonymkode: ad140...df4

Tviler på denne intensjonen. Tror heller han glemmer seg og gir litt faen. 

Det sagt så har jeg vært borti en mann som datet flere og når jeg sa at jeg ikke fant meg i det så da han at jeg måtte ta opp konkurransen. Det resulterte i at jeg totalt utslettet meg selv og egen selvverd av å kjempe for en mann som åpenbart ikke engang verdsatte meg. Så om det er tilfelle at hans intensjon er å få hun til å kjempe hardere for han så er det ingen mann som faktisk liker dama som holder på sånn, da er det bare oppmerksomheten og dramaet han liker og det er best å holde seg unna om man ikke konstant vil føle at man er på audition og redd for å ikke være bra nok for hvert sekund han ikke er med deg kan han like gjerne være med en annen 

Anonymkode: 2d207...66c

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov

-Safiye, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det gjør et par av mine ekser. 

Anonymkode: 8da0a...bb1

Hva gjør de? :) TS 

Anonymkode: db097...c37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også til flere mannfolk som er glad i god mat/glad i å lage mat, som fint kan diske opp med slik mat enten for seg selv eller for kompiser 🙄

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3dc05...c2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner også til flere mannfolk som er glad i god mat/glad i å lage mat, som fint kan diske opp med slik mat enten for seg selv eller for kompiser 🙄

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3dc05...c2b

Det er ikke bare en god "mat" kveld med kompis. Det er ost, kjeks og vin, og romantiske middager med levende lys 

Anonymkode: 2d207...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...