Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet litt og atferdsmønsteret har endret seg den siste tiden. Jeg tror han glemmer seg litt og sender snaps av romantiske middager, rødvin, levende lys ved uhell og at han faktisk er på date med andre 🕵️♀️ Når jeg konfronterte han om ost-kjeks-rødvin på en hvilke som helst vanlig dag, så sier han at det bare er kamerat 🚩

Anonymkode: db097...c37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gidder ikke du å være en av dem🤪

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Har dere bestemt dere skal være eksklusive?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har dere bestemt dere skal være eksklusive?

Nei, vi er ikke kommer helt dit. Men det er jo kleint hvis han snapper dater med andre til meg😅 TS 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, vi er ikke kommer helt dit. Men det er jo kleint hvis han snapper dater med andre til meg😅 TS 

Kanskje han ikke vil mer eller vil ha en reaksjon fra deg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig han sender slikt til deg.. Men her er det løgn ute å går. Ville absolutt ikke stolt på han. 

Anonymkode: 0b089...288

Han sier at han spiser middag med «kamerater» men jeg kjøper det ikke. Menn spiser vel ikke ost/kjeks og drikker rødvin sammen en hvilke som helst kveld? 😅 TS 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (3 minutter siden):

Da gidder ikke du å være en av dem🤪

Jeg vil jo ikke det, men når vi snakker sammen sier han alltid at han har spist med en kamerat. Men for meg ser det ut som en veldig romantisk setting 🕵️♀️
TS

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere. Hvis han spiser med kompiser er det jo hyggelig, men magefølelsen sier noe annet 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (24 minutter siden):

Men det er jo bare dumt... hadde jeg dater en mann og han hadde sendt snap fra dater med andre så hadde jeg jo ikke tenkt på ham like seriøst som på en som ikke gjør det. Eller hadde tenkt at det er greit jeg tar en date med noen andre uten å tenke på at han blir kanskje lei seg. Hadde ikke droppet ham, men hadde heller ikke sagt nei til en date med noen andre.... han signaliserer bare at man er på en veldig innledende fase hvor alt kan skje

Anonymkode: 946d2...5ec

AnonymBruker
Skrevet

Om du liker fyren godt og dette er det eneste som skurrer, så hadde jeg gitt han flere sjanser og litt tid. Vet ikke hvor mange dates dere har vært på? Virker han interessert i deg? Tar initiativ? Gjør innsats i å bli kjent med deg som person?

Anonymkode: 8da0a...bb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han sier at han spiser middag med «kamerater» men jeg kjøper det ikke. Menn spiser vel ikke ost/kjeks og drikker rødvin sammen en hvilke som helst kveld? 😅 TS 

I desse meteroseksuelle tider er alt mulig😝

Anonymkode: e1e9d...82b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper det ikke jeg heller, stol på magefølelsen. Ikke gidd å invester mer tid og følelser i han, han er ikke verdt det 

Anonymkode: 2d207...66c

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men det er jo bare dumt... hadde jeg dater en mann og han hadde sendt snap fra dater med andre så hadde jeg jo ikke tenkt på ham like seriøst som på en som ikke gjør det. Eller hadde tenkt at det er greit jeg tar en date med noen andre uten å tenke på at han blir kanskje lei seg. Hadde ikke droppet ham, men hadde heller ikke sagt nei til en date med noen andre.... han signaliserer bare at man er på en veldig innledende fase hvor alt kan skje

Anonymkode: 946d2...5ec

Ja, men når jeg spør om han dater andre sier han nei. Han sier hver gang at det er kompiser. Dette er ikke vanlig blant menn i min verden, så det er derfor jeg blir så mistenksom. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du liker fyren godt og dette er det eneste som skurrer, så hadde jeg gitt han flere sjanser og litt tid. Vet ikke hvor mange dates dere har vært på? Virker han interessert i deg? Tar initiativ? Gjør innsats i å bli kjent med deg som person?

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I desse meteroseksuelle tider er alt mulig😝

Anonymkode: e1e9d...82b

Haha godt mulig, men min eks hadde aldri i livet invitert kameratene bort på ostefat og vin😅 TS 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør et par av mine ekser. 

Anonymkode: 8da0a...bb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men når jeg spør om han dater andre sier han nei. Han sier hver gang at det er kompiser. Dette er ikke vanlig blant menn i min verden, så det er derfor jeg blir så mistenksom. TS

Selvfølgelig sier han nei. Nytter ikke å spørre, han hadde aldri sagt ja om du så hadde sett en dame på bildet! Da hadde han bortforklart med at det var kompisen med langt hår eller kusinen sin. Her må du bruke hodet selv. Dropp idioten

Anonymkode: 2d207...66c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har datet litt og atferdsmønsteret har endret seg den siste tiden. Jeg tror han glemmer seg litt og sender snaps av romantiske middager, rødvin, levende lys ved uhell og at han faktisk er på date med andre 🕵️♀️ Når jeg konfronterte han om ost-kjeks-rødvin på en hvilke som helst vanlig dag, så sier han at det bare er kamerat 🚩

Han er busted enkelt og greit. Kamerater spiser ikke ost&kjeks og drikker vin sammen. Bare ver lunken fremover og se deg om etter noen som gir deg mer respekt. Da mtp at han allerde lyver deg rett i fleisen når du konfronterer ham. Tror du er dum.

Anonymkode: eace3...609

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er en etterforsker? Siden du bruker den emoji🕵🏻‍♂️

Anonymkode: b7800...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...