Gå til innhold

Alatariels univers

Alatariel

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg undrer så veldig nå for tiden hva det skal bli av meg. For tiden går jeg hjemme, og dette gjør meg deprimert og dritt lei. Ønsker virkelig å leve livet fullt ut, men jeg har så mange sperrer. Nå lurer jeg på om jeg skal studere, men hvordan velge det rette studiet, når man ikke vet hva man ønsker å bli. Finnes det noen virkelig gode studie veiledere der ute som kan hjelpe meg på rett vei... Hvis noen har noen tips, så tar jeg gjerne i mot det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjest1

Hei Alatariel, kom plutselig over dagboken din og kjente meg litt igjen. Jeg er også hjemme for tiden, sykmeldt, og starter nå på studier etter å ha vært utbrent. Har fått kjempegod hjelp av en coach til å finne ut hva jeg vil med livet mitt. Har høskolestudier fra før, men nå forandrer jeg retning fullstendig, og det er så spennende. :)

Ikke mist motet, aktiviser deg, start på et kurs eller lignende, og prøv å få litt hjelp fra noen som ser deg med nye øyne. For mulighetene ligger der, du må bare finne dem.

Lykke til

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :blomst: Gratulerer med ny dagbok !

Kjenner til det med at det går litt berg og dal bane, har det slik selv da spesielt i forhold til jobben min. Prøver å ta meg sammen og tenke positivt, men har mange tunge dager, Men når jeg er på topp da er jeg virkelig på topp. :danse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Hei Alatariel, kom plutselig over dagboken din og kjente meg litt igjen. Jeg er også hjemme for tiden, sykmeldt, og starter nå på studier etter å ha vært utbrent. Har fått kjempegod hjelp av en coach til å finne ut hva jeg vil med livet mitt. Har høskolestudier fra før, men nå forandrer jeg retning fullstendig, og det er så spennende.    :)

Ikke mist motet, aktiviser deg, start på et kurs eller lignende, og prøv å få litt hjelp fra noen som ser deg med nye øyne. For mulighetene ligger der, du må bare finne dem.

Lykke til

:smilyblomst:

Takk for oppmuntringen Kira. Hva slags coach er det du har vært i kontakt med? Kanskje jeg skulle prøvd noe slikt... :sjenert: Iallfall smiler livet mye mer nå om dagen. Ønsker deg en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :blomst:  Gratulerer med ny dagbok !

Kjenner til det  med at det går litt berg og dal bane, har det slik selv da  spesielt i forhold til jobben min. Prøver å ta meg sammen og tenke positivt, men har mange tunge dager, Men når jeg er på topp da er jeg virkelig på topp. :danse

Livet er fullt av opp og ned turer :) . Kanskje spesielt for oss jenter som må slite ekstra med hormoner som flyr til alle kanter :ler: Iallfall er det situasjonen for meg til tider... Og som du sier når du er på topp så er du på topp, og da er jo livet bare herlig ;) Fortsatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Takk for oppmuntringen Kira. Hva slags coach er det du har vært i kontakt  med? Kanskje jeg skulle prøvd noe slikt... :sjenert:  Iallfall smiler livet mye mer nå om dagen. Ønsker deg en fin dag :)

Jeg fant coachen min gjennom noen bekjente. Greit å vite at vedkommende vet hva hun driver med..

Hun har hjulpet meg til selv å finne ut hva jeg vil. Jeg var misfornøyd, men hadde ikke trygghet nok til å gjøre noe med det. Nå gjør jeg noe med det, men hun backer meg opp og heier på meg når jeg har behov for det. Det er en kjempegod hjelp, for hun lærer meg å tenke annerledes, og bryte de mønstrene som jeg har levd etter før, og som ikke har vært bra for meg.

Lykke til :) Og ha en fin påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Haiaaa...takk for hilsen du! :vinke:

Bare koselig ;). Ønsker deg en fin helg! Nå blir det syden på meg, tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå farer det avgårde til syden snart, det skal virkelig bli herlig med et avbrekk i hverdagen. Ja ,jenter nå får dere gjerne komme med gode tips til hva jeg bør ha med, skal nemlig være borte i 2 uker. Også lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre for å få det til å være ryddig for en gang skyld når jeg kommer hjem. Er skikkelig fæl til å rote på 1 2 3. Selvom jeg nettopp har ryddet :grine:. Det er bare å være litt for stressa når man er på vei ut av døra så er det gjort :sjenert: Ja, noen kjenner seg kanskje igjen, mens andre ikke.

Ja, ja nok om det. Ønsker dere alle fint vær her i Norge, til dere som skal være igjen her :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest gjesta

Ville bare legge igjen en liten hilsen i dagboken din!

Er veldig glad for at vi har vårt egen prosjekt sammen med Ulva. Det er mye lettere å motivere seg når vi er flere om det!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge igjen en liten hilsen i dagboken din!

Er veldig glad for at vi har vårt egen prosjekt sammen med Ulva. Det er mye lettere å motivere seg når vi er flere om det!

Ha en fin helg!

Så koselig at du titter innom ;) .

Jeg er veldig glad for at vi har et prosjekt sammen jeg også! Motivasjonen blir så mye bedre når man er flere. Synes forresten du gjør en utrolig bra innsats :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg opp med en hodepine. Også våknet jeg ikke før kl 14.20, som sagt så har jeg vært veldig utbrent de siste dagene. Skyldes blant annet nedtrapping av medikamenter. Som jeg begynner å merke veldig godt til nå. Nå sitter jeg i morgen kåpa og lurer på om jeg skal presse meg selv til å trene når jeg er i sånn en elendig form :sur: . Jeg får se om jeg ikke får hivd meg i dusjen først.

Min offisielle kutt av lykkepille er forrige fredag 2 juni 2006. Får håpe at jeg klarer strabasene. Jeg tar fortsatt litt beroligende, har ikke klart å kutte det helt ut enda dessverre.

Endret av Alatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...