Gå til innhold

Alatariels univers


Alatariel

Anbefalte innlegg

Hei, alle på KG! Jeg tenker nå å starte en dagbok, i håp om å få sortert tankene mine... Hverdagene mine fortoner seg meningsløse til tider, og jeg håper nå på at jeg skal se litt mer mening i dem når jeg får skrevet ned mine tanker.

Jeg ser frem til å bli bedre kjent med dere her på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger nå rett ut på sofaen i pysjen. Jeg er et skikkelig pysj menneske. Har vondt i korsryggen, har vært hos kiropraktor allerede to ganger, men det har ikke kommet på plass enda :tristbla: . Kjedelig men slik er det... Har for tiden vært mye hjemme og ser mye på TV. Er litt gidda laus, men når jeg først er i farta tar det helt av. Det er veldig av og på med meg. Ønsker å finne en balanse i livet mitt. Men det har til nå, gått veldig i berg og dal bane. Har til tider ingen livsgnist, men prøver å sette pris på livet. Jeg har funnet mannen i mitt liv og har et barn. Jeg ønsker å finne meg en meningsfull jobb eller studere videre. Tror da at dagene vil bli mer meningsfulle.

Endret av Alatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer med dagbok og velkommen hit :)  her vil du nok trives :hoppe:

håper du får en strålende lørdagskveld :vinke:

Hei Anne, Beth takk for det! Ønsker deg også en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Håper korsryggen blir bedre snart! :troest:

Kjenner til ønsket om en mer meningsfylt hverdag,ja..

Hvor gammel er barnet ditt? :)

*klem*

Endret av Chriselia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chriselia,

Takk for det :) . Vi får håpe på at det nye året bærer med seg mye mer frukt enn det forrige ;) Lille barnet mitt er forresten 1 1/2 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Ja,vi krysser fingrene for det! :)

Hvis du skal studere vidre,hva er det du har lyst til å studere da? (evt fortsette å studere,vet ikke hva som blir helt riktig å si :ler: )

1 1/2 år er en herlig alder! Har flere søskenbarn på den alderen der,og de er jo bare superskjønne! Særlig når de stadigvekk lærer nye ord,og prøver nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje noe innen data, f.eks. grafisk design. Høres ut som et spennende yrke med muligheter for å utfolde seg kreativt :sjarmor: . Utrolig artig alder som du sier, mye sprell, både til glede og fortvilelse :ler:

Vi får håpe vi begge to finner oss et yrke vi vil trives i. Noe spesielt du ønsker å bli? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Grafisk design høres kjempe morro ut,synes jeg!

Jeg har lyst å bli lege,jeg. Men først må jeg ta flere fag for å få studiekompetanse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chriselia

Jepp! har tro på det!

Har ikke noe i mot å lese fag,og finner det meste ganske spennende,og når det i tillegg er noe som gjør at jeg får oppfylt drømmen min,så er det iallefall verdt det! :)

Har du studert tidligere? Nysgjerrig som jeg er så bare spør jeg i vei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har studert på høyskole tidligere, data. Interesserer meg mye for data, og ønsker derfor muligens å gå den veien. Er du forresten helt ny her du også? Eller har du skrevet dagbok her tidligere? Jeg er som sagt ganske fersk i å skrive dagbok... Har ellers vært mye innom på KG og bare surfet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en stille og rolig dag. Mann og barn dro uta av huset, og jeg slappet av med "Six feet under". Spiste konfekt til frokost og kaffe, veldig sporty og sunn . Men det er deilig å bare slappe av å kose seg uten å ofre en tanke på noe annet. Nå ligger jeg i senga, tar en tidlig kveld. Og håper på å kunne stå opp tidlig i morgen,skal nemlig avgårde på et infomøte angående jobb. Er ikke helt hel enthusiastisk, men får sette på et smil og tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært på yoga, har vært veldig årleit. Og jeg kjenner nå at jeg er fullstendig avslappet. Dette trengte kroppen min sårt :grine2: Er ellers blitt mye bedre i ryggen min, og ser igjen postivt på livet! I dag fikk jeg også ned all julepynten, det var bare utrolig deilig å bli kvitt det når jeg først hadde tatt det vekk. Nå sitter jeg her på sofaen, med laptoppen på fanget og skriver mine memoarer. Hvordan vil alle disse skribleriene ende? Allikevel så velger jeg å ventilere litt her og håper på det beste.

Shit au man må jo tørre å våge litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, trodde virkelig at jeg skulle få mer respons på det å skrive dagbok :sjenert: Trist men sant, kanskje jeg må være litt mer aktivt innom hos andre. Håper det er noen i samme situasjon som meg, som trenger å utveksle litt i histen og pisten. Føler meg veldig fersk her og ønsker ikke trenge meg på :ironi: Ellers har dagen vært veldig stressa, en nær venn av meg kræsja bilen sin i går. Men alt gikk bra, gudskjelov.

Ja ja natti natt alle på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...