Gjest @nea Skrevet 12. januar 2006 #21 Del Skrevet 12. januar 2006 Tittei Følte det slik som deg i begynnelsen jeg også. Virka som om alle de andre kjente hverandre. Men etter hvert som jeg begynte å besøke de andres dagbøker, ble det mer og mer besøk i mi bok også Hvis du er litt aktiv i forskjellige tråder så blir du jo mer kjent for de andre på forumet, og etter hvert kanskje gjenstand for nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 13. januar 2006 #22 Del Skrevet 13. januar 2006 Tittei! Håper du har en fin dag! Hatt en liten pause herfra noen dager nå,mens formen har vært på bånn..men nå er jeg tilbake. Var det første gang på yoga,eller har du vært før også? Er det å anbefale? Har hatt lyst å prøve,jeg.. men kommer meg liksom aldri avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 16. januar 2006 #23 Del Skrevet 16. januar 2006 Ønsker deg en fin mandag! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. januar 2006 #24 Del Skrevet 16. januar 2006 hei sniffer alltid i nye dagbøker, og fortsetter veldig ofte også, så legger igjen et lite spor av meg her jeg velkommen som dagboksskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 18. januar 2006 Ønsker deg en fin mandag! Håper du har det bra! ← Hei Chriselia! Takk for det... Jeg er i dag sliten etter at gutten har vært dårlig i natt. Ønsker deg en fin onsdag. Angående yoga, så er det veldig årleit, man blir mer avslappet og trygg på seg selv. Også er det et avbrekk i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 18. januar 2006 hei sniffer alltid i nye dagbøker, og fortsetter veldig ofte også, så legger igjen et lite spor av meg her jeg velkommen som dagboksskriver ← Velkommen inn Seroxata Hyggelig med nytt besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 18. januar 2006 #27 Del Skrevet 18. januar 2006 hei gratulerer med dagbok og velkommen hit i "nabolaget" her er jeg sikker på at du vil trives håper du får en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 19. januar 2006 hei gratulerer med dagbok og velkommen hit i "nabolaget" her er jeg sikker på at du vil trives håper du får en super kveld ← Takk for det, ønsker deg en fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 19. januar 2006 #29 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 20. januar 2006 Hele gjengen er mer eller mindre syke her . Og huset står på hodet så jeg har ille dårlig samvittighet. Men men, får ta det etterhvert. Hvordan går det med deg Chriselia? Koselig å høre fra deg... Snakkes snart igjen. Ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 20. januar 2006 #31 Del Skrevet 20. januar 2006 Håper du får ei flott hælg til tross for sykdom i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 22. januar 2006 Håper du får ei flott hælg til tross for sykdom i huset! ← Takk @nea, helga er over, men ønsker deg fine dager fremover Og formen er mye bedre her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 24. januar 2006 #33 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. februar 2006 #34 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvor har det blitt av deg da Alatariel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvor har det blitt av deg da Alatariel??? ← I'm back Koselig at du tenkte på meg . Ønsker deg en fin natt Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 16. februar 2006 #36 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei hei! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei hei! Hvordan går det med deg? ← Det går bra Og med deg? Lenge siden sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. februar 2006 #38 Del Skrevet 17. februar 2006 Ønsker deg en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alatariel Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 17. februar 2006 Ønsker deg en fin helg!! ← Det samme til deg Eleni ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. februar 2006 #40 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er Dina.... skiftet nick...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå