Gå til innhold

Hvilke symtomer har dere fått?


Ariadne

Anbefalte innlegg

Jeg har murringer i mage og korsrygg men ingen form for ømme bryster eller kvalme enda.

Unnfangelsen finner sted omkring: 22. desember, 2005

Hjertet begynner å slå: 16. januar, 2006

Embryoet beveger seg: 9. februar, 2006

Resten av listen er slettet da det ikke er lov å kopiere tekster med kopirett (Kopinor.no)

Grooo, moderator

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye hittil, forventer at det kommer snart - håper jeg sånn at jeg kan føle meg gravid også! Og at sambo kan se det han også, for nå er det jo så abstrakt for han at det sannsynligvis ikke synker inn :sur:

Veel, jeg har merket at jeg er mer sulten om dagen, særlig mot kvelden (hadde to kveldsmater i går :sjenert: )

TRØTT, men får ikke sove særlig om natta. Det kan selvfølgelig være spenningen...

Puppene begynner å gjøre seg bemerket ;) Litt ømme mot armhulen, ellers litt hovne.

Dett var dett for nå.

Vil legge inn sånn liste jeg også:

Unnfangelsen finner sted omkring: 22. desember, 2005

Hjertet begynner å slå: 16. januar, 2006

Embryoet beveger seg: 9. februar, 2006

Resten av listen er slettet da det ikke er lov å kopiere tekster med kopirett (Kopinor.no)

Grooo, moderator

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring:    22. desember, 2005

Hjertet begynner å slå:  16. januar, 2006

Embryoet beveger seg:  9. februar, 2006

Me too!!

Har aldri blitt mett iløpet av de siste dagene og har såre brystvorter, men ellers har jeg absolutt ikke kjent noen ting, har kjent mer de gangene tante rød har kommet :)

Men ingenting bedre, håper det fortsetter slik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke være her med dere,jeg har 2 juli,men jeg kjnner meg igjen hos dere når dere skriver at dere er sulten,jeg følte meg aldri mett,jeg måtte spise rett før jeg la meg da holdt det av og til til jeg sto opp,jeg er litt glad for at det er over,nå klarer jeg så vidt å spise pga fordøyelsen går tregt,og all den gode maten i julen...ja ja

lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg spiste i natt også jeg :ler:

Har litt problemer med nattesøvnen de siste nettene og i natt kom sulten snikende da jeg så på film (det blir spennende å se hvordan det går nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store symptomer enda.....som jeg merker iallefall.....

Mannen mener jeg har en termostat som er helt på styr, da. Jeg fryser hele tiden (Nå har det vært 20 blå de siste dagene, så kanskje ikke så rart), men han sier jeg er kokvarm om nettene.

Det var forøvrig derfor han insisterte på at vi skulle ta en test også...........

Så nå blir Junior storebror! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig problemer med å få sove jeg og hvis jeg først våkner så har jeg nesten ikke sjans til og sovne igjen.

Ellers så har jeg litt vondt i puppene når jeg går i trappa og litt uggen i kroppen til tider (ikke ordentlig kvalm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få litt ømme brystvorter, er fortsatt veldig sulten og sliter med å sovne igjen.. Og så har eg vært litt småkvalm på kveldstid, i allefall om det går lenge fra jeg har spist.

Endret av Ariadne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen begynner så smått å gjøre sitt inntog her. Sleit litt i går kveld og også nå... Jeg er sånn som sliter med kvalme til vanlig (uten at man har funnet ut hvorfor), så jeg forventer nesten at jeg skal bli slått helt ut en periode. Snakk om å være optimist :sjenert:

Det er verdt det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett var dett for nå.

Vil legge inn sånn liste jeg også:

Unnfangelsen finner sted omkring:    22. desember, 2005

Hjertet begynner å slå:  16. januar, 2006

Embryoet beveger seg:  9. februar, 2006

Hei. Hvor har dere funnet en slik liste hen?

Slik vil jeg se også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt kvalme, ømme bryster og vondt i halebeinet selv om jeg ikke er så langt på vei. Og litt stikking i magen, blir varm i kinna, flyr ofte på do og er trøtt

Endret av Nanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig ømme pupper, det er mest plagsomt.

Kramper/stikkinger i magen.

Tar lett til tårene.

Voldsomme humøe singninger

Dårlig matlyst, føler meg stinn i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt klareste symptom er manglende lyst på sjokolade. :ler: Jeg er nemlig sjokoman, så det er svært uvanlig at jeg ikke har lyst på det - og i hvert fall over flere uker!

Ellers tyr jeg lett til tårene og er trøttere enn vanlig, men jeg føler meg ikke så veldig gravid enda. Men så er jeg jo bare i 9. svangerskapsuke også, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kvalmen slått skikkelig inn hos meg i alle fall!!

Skal ikke klage, for jeg har enda ikke kasta opp, men er ikke alltid like gøy å få brekninger i tide og utide! Er veldig var på for lite søvn og hvis jeg spiser uregelmessig, da slipper ikke kvalmen taket før neste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ømme bryst, en del vondt i magen til tider, særlig om kvelden, dårlig matlyst, kvalm etter å ha spist. Ingen av symptomene er så ekstreme at jeg ikke kan fungere normalt i hverdagen, ikke ennå iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig trøtt og sliten. Er blek og gusten- ingen "glød" her i gården nei! Dårlig hud og fett hår, samt mensmurringer, ømme bryst og begynnende kvalme. Men hva gjør det? Skal unne meg time til frisør og farge håret samt kjøpe meg et nytt antrekk- må feire at vidunderet vårt er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...