Gå til innhold

Visning - hvor gjemme rotet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gjemmer man rot og personlige gjenstander på visning? Vil ikke at interesserte skal se på undertøyet mitt, private bilder, stygge møbler, sexleketøy eller alle hobby-tingene våre. For ikke å snakke om barnas tusen leker.. 

Har ikke bil å stappe full, og vil tro at de vil sjekke bod og skap 😅

Anonymkode: dac02...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leie en «bod» på et minilager?

Anonymkode: 6eaf4...04c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide lager vi 😅 men hadde overtakelsesdato til nytt hjem, så vi hadde bare lageret frem til innflytting (ca. 2 mnd). Da fikk vi stuet vekk overflødige møbler også slik at leiligheten så veldig mye større ut. Vi fikk stylet den veldig bra til både fotograf og visning. 

Anonymkode: 90862...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil sikkert se boder, men de sjekker jo ikke oppi private kasser inni bodene....

Anonymkode: a8d60...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ryddet nesten alt vi skjønte at vi ikke kom til å trenge de neste 3 månedene i flytte-esker og plasserte fra gulv til tak i boden.. men hvis du ikke har plass er nok kortidsleie av minilager den beste løsningen. 

Anonymkode: c21e9...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabl i esker i bodens høyde. 

Anonymkode: 41b5d...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pakket ned i esker i boden. 

Anonymkode: fd75c...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide minilager.

Anonymkode: df07f...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City mini storage

Anonymkode: 145a3...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går virkelig folk i skuffene dine på visning? Greit å vite...

Anonymkode: f6e05...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt mye på lager. Ting som vi trengte i hverdagen, men som ikke skulle stå fremme på visning la vi i bilen eller i kjellereboden. 

Anonymkode: 6072a...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Går virkelig folk i skuffene dine på visning? Greit å vite...

Anonymkode: f6e05...d70

Kunne ikke falt meg inn å gå i alle skuffer, MEN feks kjøkkenskap, innebygd garderobe osv, ting som faktisk følger med, synes jeg det er greit å se hvordan ser ut innvendig å. 

Anonymkode: fd75c...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lånte en bod av en nabo. Selv katt (i bur) og kattedo stod der under visning. 

Vi solgte og ga bort en del møbler. Lagret også litt i garasjen i nytt hus (kjenner tidl.eier). 

Leie av minilager er også smart om det er mye man vil ha med videre. 

Det gjorde enormt for leilighet og boder å ribbe det så mye som mulig, alt av løse kommoder på soverom, kasse på kasse i boder, overfylt klesskap, etc. 

Anonymkode: 2a052...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minilager er virkelig gull verdt i en slik prosess.

Ellers vet jeg om noen som leide en liten varebil dagen de skulle ha visning. Proppet den full og parkerte den litt lenger nede i gata. 

En venn som skulle selge blokkleilighet, satte noen poser, tørkestativ, dobørste, støvsuger og kattens greier i yttergangen et par etasjer høyere opp (ga beskjed til de som bodde i etasjen) mens visning pågikk.

Ja, folk går i skuffer og skap, men det er ingen som kikker i eskene som står i skapene.  

Anonymkode: 3dbc9...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden du er på flyttefot, pakker du det ned i esker og fjerner det fra huset.

Anonymkode: 9641e...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Går virkelig folk i skuffene dine på visning? Greit å vite...

Anonymkode: f6e05...d70

Ja.
 

Her ble et splitter nytt brettspill til tenåringen, ødelagt eska på under visning. Den var fin og hel, ubrukt, og lå i en skuff i skyvedørsgarderobeskap. Så ja, de går i alle skuffer og skap og tar seg «friheter»…

Jeg ville vite av megler hvem som ville komme på visning fordi jeg vet enkelte ville ha meldt seg på kun for å kunne gjøre jævelskap i mitt hjem. Men de har taushetsplikt. Oh the irony….
 

Og skal ikke nevne hva mer de gjorde, men de la igjen masse rusk og hår inni nyvaska kjøkkenskuffer og hadde tydeligvis satt seg oppå hodeputer. Så jeg ville ha fjerne absolutt alt du vil ha i fred. 

Anonymkode: 19bc6...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja.
 

Her ble et splitter nytt brettspill til tenåringen, ødelagt eska på under visning. Den var fin og hel, ubrukt, og lå i en skuff i skyvedørsgarderobeskap. Så ja, de går i alle skuffer og skap og tar seg «friheter»…

Jeg ville vite av megler hvem som ville komme på visning fordi jeg vet enkelte ville ha meldt seg på kun for å kunne gjøre jævelskap i mitt hjem. Men de har taushetsplikt. Oh the irony….
 

Og skal ikke nevne hva mer de gjorde, men de la igjen masse rusk og hår inni nyvaska kjøkkenskuffer og hadde tydeligvis satt seg oppå hodeputer. Så jeg ville ha fjerne absolutt alt du vil ha i fred. 

Anonymkode: 19bc6...182

Hvorfor ble du ikke med på visning når du visste dette?

Jeg hadde ingen slike bekymringer. Megler ville ha meg med på visning, uten at vi presenterte meg som eier før det var konkrete spørsmål. Var en trygghet å være til stede i eget hus når det var fullt av fremmede. 

Anonymkode: 2a052...4c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ble du ikke med på visning når du visste dette?

Jeg hadde ingen slike bekymringer. Megler ville ha meg med på visning, uten at vi presenterte meg som eier før det var konkrete spørsmål. Var en trygghet å være til stede i eget hus når det var fullt av fremmede. 

Anonymkode: 2a052...4c1

Eier skulle ikke være på visningen. Sa megleren. Litt kjipt da har vært utsatt for mye og har en skummel eks…

Anonymkode: 19bc6...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...