AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Min sønn skal ta lappen. Er det noen som har erfaring med Heggedal Trafikkskole? Har hørt litt ymse..🤔 Anonymkode: c7131...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min sønn skal ta lappen. Er det noen som har erfaring med Heggedal Trafikkskole? Har hørt litt ymse..🤔 Anonymkode: c7131...469 Hei Ts. Ja jeg har dessverre dårlig erfaring med han som driver kjøreskolen. Jeg kan sende deg min erfaring hvis du ønsker det. Endret 6. mai 2023 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Hei Ts. Ja jeg har desverre dårlig erfaring. Jeg kan sende deg min erfaring hvis du ønsker det. Ja Takk😊 Anonymkode: c7131...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hhs Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Takk😊 Anonymkode: c7131...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå