Blomsterpiken_ Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Hei! Jeg er på utkikk etter en el-sykkel. Har fra før en white sc-e comp som jeg er veldig fornøyd med, eneste problemet er at den er litt for stor for meg (har herremodellen). Jeg ser derfor etter en erstatter for denne i litt mindre størrelse. Jeg er derfor ute etter tips og erfaringer med andre typer el-sykler? - Jeg er ca 170 høy. - Ønsker lavt innsteg. - Jeg ønsker en sykkel som tåler oppoverbakker. Har ca 7 km hver vei til jobb, hvor ene veien så og si kun er oppoverbakker. - Har et barn som sitter i sete bakpå (3år), så motoren/sykkel bør tåle dette. Har vurdert å kjøpe vogn til å ha hengende etter, så dersom du har tips om en god sykkel som tåler dette så er det også supert! - Ønsker krankmotor og god drahjelp i bakker (med barn bakpå). - Pris 10 - 20 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Kan nå i hvert fall tipse om at Ecoride Ambassador er tung å sykle oppover, og særlig med sykkelvogn. Har ikke erfaring ellers, men kanskje greit å få tips andre veien og? 😊 Anonymkode: 3c93f...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå