AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Hei! Har lyst til å strikke noe til den kommende babyen i magen, men er ganske så fersk i strikkegamet. Noen som kan tips om greie oppskrifter jeg kan kjøpe? Anonymkode: 858ae...aeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Hva motiveres du av? Er det en fordel at det går fort å få ferdig? Anonymkode: b0211...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Har ikke tips til konkrete oppskrifter, men på generelt grunnlag anbefaler jeg å sjekke ut Peiteknit. Hun er veldig veldig dyktig til å skrive lett forståelige oppskrifter. Hun opplyser om vanskelighetsgrad, og de enkleste oppskriftene er virkelig begynnervennlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 Takk for tips! TS Anonymkode: 858ae...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Del Skrevet 6. mai 2023 Hobbii (nettside) har en veldig enkel og gratis oppskrift på hjelmlue. Anonymkode: ff8c9...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. mai 2023 #6 Del Skrevet 6. mai 2023 Det meste fra Petiteknit! Hun skriver de beste oppskriftene og har videoer på alt man trenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg liker godt petiteknit som er nevnt over, veldig enkle og samtidig fine mønstre ❤️ Synes klompelompe bøkene er ganske greie også, min søster strikket babyplagg derfra i starten. Mange videoer på YouTube med teknikker om en trenger hjelp. Feks vanjastrikk. Anonymkode: 3ada9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå