Geojak Skrevet 6. mai 2023 #21 Skrevet 6. mai 2023 Hennes pust, og lave stønnelyder når hun nyter er som musikk i mine ører. Ønsker ikke annen lyd ved siden av som forstyrer det 🥰
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #22 Skrevet 6. mai 2023 Herregud. Må jo være veldig mange av de som har kommentert i denne tråden som aldri har hatt sex. Anonymkode: 6f800...c7d 1 1
feliek54 Skrevet 6. mai 2023 #23 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Ma.Ya skrev (23 timer siden): For min del kommer det an på humøret, soul passer alltid, men noen ganger kan det være gøy med en spilleliste med sanger som får en til å le litt også (f.eks Lily Allen eller sex bomb eller annet gøy). Ditt beste tips? Jeg vil ha det stille og nyte lyden til kvinna. Være 100% på sex med henne Endret 6. mai 2023 av feliek54 1
Ma.Ya Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #26 Skrevet 6. mai 2023 Spør ikke om hvorvidt folk hører på musikk når de har sex eller ikke. Det gjør ikke alltid jeg heller, for så vidt. Men noen ganger liker jeg det. Men spør altså de av dere som gjør det om hva dere liker å høre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå