Gå til innhold

Siste mann ut


Centimeteren

Anbefalte innlegg

40 kjendiser som en og en ryker ut. Enkel og god underholdning på Discoveryplus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske morsomt program med mye rare øvelser!

Marthe Kristoffersen er bare så utrolig nydelig! Heier på henne😍 Og Amalie Snøløs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia på Skrellex. Men det gikk ikke veien. Heiet også på Håvard men visste nesten det ikke ville gå. 

Liker nesten alltid underdogene best. 

Bra program,å liker veldig godt programlederen. Synes han gjør en veldig god jobb. Håper på flere sesonger.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det godt. Enkel og artig underholdning. Veldig som "24 stjerners julekalender", bare uten juletema 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (19 minutter siden):

Marthe Kristoffersen er bare så utrolig nydelig! Heier på henne😍

Undervurdert dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro program. Får til tider litt squid game følelse😅. De blir heldigvis ikke drept da 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriens kleineste øyeblikk må være Kristoffer som kom med det ene stikket etter det andre til "testogutta". Hvor kom det fra, liksom? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dette først kom ut tenkte jeg at det orket jeg ikke se, men så kjedet jeg meg en kveld og så en episode og nå er jeg hekta! Synes det er så moro og enkel underholdning! Artig med så mye forskjellige folk også😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spoiler

 Gratulerer til Marthe Kristoffersen! Heiet på henne hele tiden. Utrolig flink i alle øvelser og sinnsykt sjarmerende og søt😍

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Kevin Lauren (35) må da snart vokse opp? Virker som om han ikke har lagt fra seg russetiden. Virker som en fin type ellers, da. Oral Bee som røk ut tidligere er vel 45 og snakker som en ungdom. Det blir litt rart i mine ører.

Ellers er det mye ukjente influensere med i år også. Mange ukjente både navn og ansikter. Håpet på at nydelige Kathrine Sørland ville bli med lenger.

Foreløpig har jeg ingen favoritt, med tror eks-håndballspiller Espen Lie Hansen kan komme langt. Med så mange rare og varierte øvelser er det jo egentlig umulig å spå noen vinner.

Foreløpig holder Alexander Sæterstøl ut. Vi får se om øvelsene fremover bli for tøffe eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slutt mellom Tarjei og Jennie? De står aldri sammen, mens f.eks Moholt-mor/datter og Pierre og Daniel er uadsklikkelige.

Høydepunktet så langt Mayoo og tellinga 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en blanding av kjendiser og vanlige mennesker denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (10 timer siden):

Er det en blanding av kjendiser og vanlige mennesker denne gangen? 

Kun kjendiser, men mange jeg ikke vet hvem er. Vært med i reality serier,  Influensere etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper de har med ballongblåsing i år også, det var skikkelig bra i fjor. Både med Linnie, men spesielt med Trine Lise💥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlowahPowah skrev (7 timer siden):

Håper de har med ballongblåsing i år også, det var skikkelig bra i fjor. Både med Linnie, men spesielt med Trine Lise💥

Håper er jeg også💥hadde skreket om der var meg haha

Trine Lise ble bra nervøs ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...