Gå til innhold

25 år og mild pappakropp - problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Snakk for deg selv og ikke for damer. Kvinner tenner også på det visuelle! 

En mann med sixpack er for meg mye mer tennende å ha sex med og å våkne opp med og se gående rundt i boxeren hjemme enn en halvlubben mann som er slapp i fisken 😆 de fleste menn vil synes det samme om trent og slank kvinnekropp også 

Anonymkode: 2a868...12d

Å, beklager… du har altså røntgen-syn?

Ikke det?

Da tenker jeg vi sier at sixpack er bortkastet for dating.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er så sexy som en selvsikker, blid mann med "pappakropp", som tar vare på dama si og er hyggelig mot de han møter. 

Anonymkode: 71c5a...195

• Liker 1
Skrevet

Du er sikkert ikke i nærheten av hva jeg tenker på som pappa kropp

Skrevet

Er du 25 og har allerede en "pappa-kropp", da har du en utflytende kropp når du er 25. Hvis du blir 50, så vil du da være helt deigaktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (14 timer siden):

Å, beklager… du har altså røntgen-syn?

Ikke det?

Da tenker jeg vi sier at sixpack er bortkastet for dating.

Har røntgen syn. Teller bestandig bryst hårene til daten under middagen. Blir aldri bedt på ny date av de med mye hår, syns vel jeg virker fjern..

Anonymkode: 27f5f...662

AnonymBruker
Skrevet

Litt pappakropp og mage er MYE bedre å ha sex med er min erfaring. At kosemagen er borti lysken/hoftene mine☺️ Eksen var undervektig og det var ikke noe særlig når jeg er litt undervektig selv. Fikk vondt når beina hans stakk i mine😅

Anonymkode: 96ec5...81d

• Liker 1
Gjest Refreng
Skrevet

Jeg tror nok du alltid vil gi bedre førsteinntrykk om kroppen er i bra stand. Noe som spiller større rolle på tinder for eks. Spiller mindre rolle om du blir kjent med kvinner over lengre tid der de får tid til å lære deg å kjenne. Men det moderne datingliv handler mye om førsteinntrykk, der du gjerne har kort tid på å la den andre personen forstå hvem du er før de går videre til neste date.

Jeg ville også vært bevisst på at dersom du merker kroppen endrer seg nå, så er det lurt å ta tak. For de aller fleste begynner kiloene å komme gradvis. 10 år senere har du ølmage og er overvektig. Det er lurt å tenke over vanenen dine nå, slik at du i det minste ikke fortsetter gå opp i vekt. Lettere gjøre det nå, enn når du allerede er overvektig.

Jeg trener selv, og for meg spiller det en rolle at mannen er trent. Trenger ikke være voldsomt med muskler. Men normalt slank og litt muskler. Det at man trener og spiser bra viser at man er villig til å gjøre ting som kan være slitsome for en belønning som kommer senere. Man klarer å jobbe og legge innsats i noe for å oppnå et resultat man vil oppleve senere. Noe som er en viktig egenskap for meg. Jeg tror også at folk som spiser dårligere blir sløvere og mer tiltaksløse av kostholdet i snitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...