AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Hva synes dere? Er 25 og har mild pappakropp. Trener litt og har antydninger til muskler, men ikke noe sjukt, og har litt mage. Et sted mellom normalvektig og lett overvektig. Føler det går litt treigt på damefronten, men mulig jeg er litt passiv selv. Tror dere å sette i gang med et treningsprosjekt frem til sommeren og prøve få sixpack feks vil endre «markedet» mitt (æsj!) mye? Anonymkode: d28f5...d8f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Bare behold kroppen som den er. Menn tåler å ha ekstra fett og kosemage. Nesten alle damer liker det. Anonymkode: 89a23...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Det er ikke en dealbreaker om alt annet klaffer, men såklart blir jeg lettere fysisk tiltrukket ved første øyekast og lettere søker kontakt med en mann med bra kropp. Anonymkode: 2a868...12d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Noen syns det er greit, noen ikke. Noen liker det til og med, noen hater det. Anonymkode: 9f61a...860 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Jeg liker veldig godt pappakropp og tenner på litt mage. Anonymkode: 89a23...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Jeg liker pappakropp! Anonymkode: 8dfbc...35f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Så koselige svar, da tar jeg det litt chill med treninga og sier meg fornøyd med en gang eller to i uka. Ha en bra helg 🥰 Anonymkode: d28f5...d8f
RockyRose Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Eg syns menn med typisk "pappakropp" gjerne med litt musklar som du seier, er berre fint. Og at du seier æsj til eige utsagn "marked" likte eg enda betre 🤗 Tren om det får deg til å føle deg betre. Betre sjølvtillit = større sjangs å finne nokon. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så koselige svar, da tar jeg det litt chill med treninga og sier meg fornøyd med en gang eller to i uka. Ha en bra helg 🥰 Anonymkode: d28f5...d8f Er det greit for deg at damen din er lubben også? Anonymkode: 2a868...12d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det greit for deg at damen din er lubben også? Anonymkode: 2a868...12d Hadde du spurt meg for et år siden så hadde det ærlige svaret vært nei, men jeg ser litt annerledes på det nå, tror jeg. Har vært med damer som ser forskjellige ut, en som helt utvilsomt ikke var antydning til lubben, og en som var mer lubben. Når jeg tenker tilbake på det, var jeg veldig tent på begge, så tror egentlig ikke jeg bryr meg så mye som jeg kanskje har trodd hvis det gir mening? Anonymkode: d28f5...d8f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Min erfaring er at ekstra kroppsfett slett ikke er negativt for menns attraktivitet, tvert imot. Sånn bamsekropp er veldig populært, det som ikke er populært er tynn kropp. Så lenge du ikke er tynn er skal ikke kroppen din sette en stopper for sommerens eskapader Anonymkode: 86e0f...d0c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at ekstra kroppsfett slett ikke er negativt for menns attraktivitet, tvert imot. Sånn bamsekropp er veldig populært, det som ikke er populært er tynn kropp. Så lenge du ikke er tynn er skal ikke kroppen din sette en stopper for sommerens eskapader Anonymkode: 86e0f...d0c Det er mange tynne menn som er gift og i fast forhold også. Anonymkode: 89a23...dcf
ClausSaus Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva synes dere? Er 25 og har mild pappakropp. Trener litt og har antydninger til muskler, men ikke noe sjukt, og har litt mage. Et sted mellom normalvektig og lett overvektig. Føler det går litt treigt på damefronten, men mulig jeg er litt passiv selv. Tror dere å sette i gang med et treningsprosjekt frem til sommeren og prøve få sixpack feks vil endre «markedet» mitt (æsj!) mye? Anonymkode: d28f5...d8f Sixpack har ingenting med dating å gjøre – med mindre du dater på en strand eller noe. Ingen kan se at du har sixpack under klærne. Hvis du vil gjøre noe med fysionomien din som faktisk kan ha positiv effekt, så fokuser heller på å se sterk ut. Fokuser på de store basisøvelser og tenk rett og slett styrkeløft. Den sixpack’en kan du trygt bare drite i, det er sånt menn er opptatt av. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde du spurt meg for et år siden så hadde det ærlige svaret vært nei, men jeg ser litt annerledes på det nå, tror jeg. Har vært med damer som ser forskjellige ut, en som helt utvilsomt ikke var antydning til lubben, og en som var mer lubben. Når jeg tenker tilbake på det, var jeg veldig tent på begge, så tror egentlig ikke jeg bryr meg så mye som jeg kanskje har trodd hvis det gir mening? Anonymkode: d28f5...d8f Svaret ditt er ikke overraskende. Det er mange menn samme hvor slappe kropper de selv har som shamer kvinner for å være lubne og tror de selv er berettiget til en 9/10poeng dame og når de ikke får disse damene så kommer klagekoret med at kvinner er så urimelige og kravstore og kun går etter 9-10/10poeng menn. En slank, tynn og trent dame gjør selvfølgelig det. Jeg har ikke jobbet så hardt med egen kropp og utseende for å sitte igjen med en smålubben og hårete mann hehe.. Ja tror nok en del menn må få bena med på jorden og skjønne at de kan ikke forvente penere og bedre dame enn de er selv, både når det kommer til det fysiske utseendet og innsiden. Vil man ha en slående vakker dame må man jobbe for å være en toppmann også og ikke bare klage over at disse kvinnene går etter toppmenn, mens er man en 4er mann må man gå etter 4er damene og ikke komme med den hyklerske "må ha BMI under 20" når de selv har bmi på 25. Jeg mener ikke at kjærlighet ikke kan ha unntak eller at man må ha like kropper men bare at preferansene til menn som deg som slår deg til ro med pappakropp (eller verre) og sier at de ikke gidder å trene for å få dame må gjøre som du har gjort å bli mer realitetsorientert om hvilke damer og kopper på damer du da er mest aktuell for også Anonymkode: 2a868...12d 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Sixpack har ingenting med dating å gjøre – med mindre du dater på en strand eller noe. Ingen kan se at du har sixpack under klærne. Hvis du vil gjøre noe med fysionomien din som faktisk kan ha positiv effekt, så fokuser heller på å se sterk ut. Fokuser på de store basisøvelser og tenk rett og slett styrkeløft. Den sixpack’en kan du trygt bare drite i, det er sånt menn er opptatt av. Snakk for deg selv og ikke for damer. Kvinner tenner også på det visuelle! En mann med sixpack er for meg mye mer tennende å ha sex med og å våkne opp med og se gående rundt i boxeren hjemme enn en halvlubben mann som er slapp i fisken 😆 de fleste menn vil synes det samme om trent og slank kvinnekropp også Anonymkode: 2a868...12d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Og om man trener og hvor mye er et naturlig tema på date for oss andre som trener Anonymkode: 2a868...12d
Frkego Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 Nå er jeg i starten av 30-årene, men har ikke tent på menn med sixpack siden tenårene. Jeg foretrekker litt muskler, spesielt brystkasse, men det skal være litt fett og mage etter min mening. Liker å se at mannen tar vare på seg selv, men at han også evner å kose seg og slappe av i tillegg til at han ikke er overfladisk og veldig utseendefokusert. Jeg ville ikke ha stresset hadde jeg vært deg. Noen kvinner liker pappakropp, andre liker veltrent og slank. Du må finne ei som liker deg for deg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svaret ditt er ikke overraskende. Det er mange menn samme hvor slappe kropper de selv har som shamer kvinner for å være lubne og tror de selv er berettiget til en 9/10poeng dame og når de ikke får disse damene så kommer klagekoret med at kvinner er så urimelige og kravstore og kun går etter 9-10/10poeng menn. En slank, tynn og trent dame gjør selvfølgelig det. Jeg har ikke jobbet så hardt med egen kropp og utseende for å sitte igjen med en smålubben og hårete mann hehe.. Ja tror nok en del menn må få bena med på jorden og skjønne at de kan ikke forvente penere og bedre dame enn de er selv, både når det kommer til det fysiske utseendet og innsiden. Vil man ha en slående vakker dame må man jobbe for å være en toppmann også og ikke bare klage over at disse kvinnene går etter toppmenn, mens er man en 4er mann må man gå etter 4er damene og ikke komme med den hyklerske "må ha BMI under 20" når de selv har bmi på 25. Jeg mener ikke at kjærlighet ikke kan ha unntak eller at man må ha like kropper men bare at preferansene til menn som deg som slår deg til ro med pappakropp (eller verre) og sier at de ikke gidder å trene for å få dame må gjøre som du har gjort å bli mer realitetsorientert om hvilke damer og kopper på damer du da er mest aktuell for også Anonymkode: 2a868...12d Dette ble veldig generelt og overfladisk. De fleste jeg kjenner bryr seg katta om akkurat dette, spesielt etter hvert som de blir voksne. Jeg er slank og veltrent, men mannen min er godrund og har skikkelig pappakropp. De fleste forhold rundt meg er like, altså at kroppene ikke matcher hverandre. Enten er hun veltrent og han lubben eller motsatt. Oftere er begge litt lubne enn at begge er veltrente. Hva har hvor veltrent man er å gjøre med om man er en firer eller syver? Attraktivitet er så mye mer enn det. Sjarm, utstråling og verdier veier ofte mer enn en sixpack. Anonymkode: c6546...6c8 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #19 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Svaret ditt er ikke overraskende. Det er mange menn samme hvor slappe kropper de selv har som shamer kvinner for å være lubne og tror de selv er berettiget til en 9/10poeng dame og når de ikke får disse damene så kommer klagekoret med at kvinner er så urimelige og kravstore og kun går etter 9-10/10poeng menn. En slank, tynn og trent dame gjør selvfølgelig det. Jeg har ikke jobbet så hardt med egen kropp og utseende for å sitte igjen med en smålubben og hårete mann hehe.. Ja tror nok en del menn må få bena med på jorden og skjønne at de kan ikke forvente penere og bedre dame enn de er selv, både når det kommer til det fysiske utseendet og innsiden. Vil man ha en slående vakker dame må man jobbe for å være en toppmann også og ikke bare klage over at disse kvinnene går etter toppmenn, mens er man en 4er mann må man gå etter 4er damene og ikke komme med den hyklerske "må ha BMI under 20" når de selv har bmi på 25. Jeg mener ikke at kjærlighet ikke kan ha unntak eller at man må ha like kropper men bare at preferansene til menn som deg som slår deg til ro med pappakropp (eller verre) og sier at de ikke gidder å trene for å få dame må gjøre som du har gjort å bli mer realitetsorientert om hvilke damer og kopper på damer du da er mest aktuell for også Anonymkode: 2a868...12d Fair at du tenker sånn her, høres ut som at du tenker litt som jeg gjorde for et års tid siden. At utseendet er viktig, at jeg ikke kunne se for meg noen som var særlig mye større enn meg (men så klart var det bare nice med noen som var slankere) Men merker jo at jeg ikke tenker sånn lenger for min egen del, og sa ser jeg etter damer som heller ikke tenker sånn. Skjønner at det er provoserende med menn som slenger dritt om overvektige damer, da, uansett hvordan de ser ut, egentlig. (ts) Anonymkode: d28f5...d8f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #20 Skrevet 5. mai 2023 Føler meg litt teit som måtte ty til kvinneguiden for å slutte chille litt med treningen men det hjalp faktisk! Hyggelig å lese så mange avslappa og vennlige svar, føler det er så mye fiendtlighet rundt omkring i singel-Norge, men denne tråden ble jeg glad av. En liten boost å snakke litt med folk som oppfordrer til å finne partner som liker en som man er Anonymkode: d28f5...d8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå