Gå til innhold

Vanlig at bruden har veske/clutch?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller hvor gjør man av mobilen og leppestiften? Har forloveren tingene i sin veske?

Anonymkode: 7b8f1...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min tantes bryllup hadde forloveren hennes en stor hvit veske som tanten min hadde alle tingene sine i. 

Anonymkode: 52bbf...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du selv vil. Noen har mobilen og leppestiften i lommen til mannen, i vesken til forloveren, etc. Jeg hadde aldri giddet å måtte gå og mase på folk for å få min egen mobil, så jeg har alltid veske når jeg ikke har lommer å putte i. 

Anonymkode: 8e2ef...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du virkelig dra rundt på mobilen i ditt eget bryllup? Hvorfor det?

Det mest praktisk er vel å ha en veske i garderoben med det man trenger. Du sitter jo ikke ved bordet og legger på leppestift uansett.

Anonymkode: e3f9a...840

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal du virkelig dra rundt på mobilen i ditt eget bryllup? Hvorfor det?

Det mest praktisk er vel å ha en veske i garderoben med det man trenger. Du sitter jo ikke ved bordet og legger på leppestift uansett.

Eh, fordi man vil ta bilder? Se meldinger? Skrive beskjeder til noen i selskapet i stedet for å løpe rundt og leite etter dem? Hvorfor har du mobil i det hele tatt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eh, fordi man vil ta bilder? Se meldinger? Skrive beskjeder til noen i selskapet i stedet for å løpe rundt og leite etter dem? Hvorfor har du mobil i det hele tatt? 

Ikke for å sitte og glo på den i mitt eget bryllup i alle fall. La noen andre ta bilder. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drasset rundt på en diger veske som forlover. Nødutstyr som ekstra strømpebukse, gnagsårplaster, litt mat, tørkepapir, syutstyr, etc etc og selvfølgelig mobil og leppestift. Alt dette til bruden. Hadde en clutch til meg selv. 

Anonymkode: 3711d...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på. Ikke gift selv. Tenker det er en dårlig ide om mannen har den i lommen. Ser stygt ut på bilder om han har begges mobiler i lommene. Tenker forlover kan ha "nødutstyr" som strømpebukse, tamponger, plaster, evt ekstra sminke ol. Bruden selv kan ha mobil og leppestift (ok å slippe å mase). Under vielsen, fotografering osv kan forlover ha mobil. Men under middag ville jeg hatt en liten veske under bordet/hengende på stolen. Mobilen blir jo brukt minimalt da, men ok å ha en liten veske slik man kan ta noen selfies i bilen på vei til lokalet ol. Eller sjekke beskjeder. Det kan jo hende noen beskjeder kan være lurt å få på melding så ikke alle involveres. 

Anonymkode: e472e...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 12.22):

Jeg har ikke et avhengighetsforhold til telefonen.

Av alle steder jeg i alle fall ikke ville fulgt med på meldinger, tatt bilder, og slikt, er eget bryllup. Og melde de i selskapet... eh.. de er i selskapet. 

Så jeg hadde bare latt mobil ligge sammen med øvrige ting, et annet sted i lokalet, på flymodus. 

Anonymkode: c8bd9...510

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...