Gjest vimse Skrevet 6. januar 2006 #21 Skrevet 6. januar 2006 Veldig godt med sånn daimkake de har i frysedisken også, nå husker jeg ikke hva den het lenger... Jøss, nå var jeg til hjelp. Muffins-sjokoladekake fra Aunt Mables er også godt da. ← Daim iskake, den er kjempegod!! Vafler på pose er genialt! En stor pose, fra Regal, til ca 30 vafler, en halv liter kefir og en halvliter vann, og en halv flaske sprutesmør(flytende melange). Ikke merker jeg at det klistrer, og smører en gang innimellom. Is og kjeks da? Finnes mange gode iser i frysedisken Og når man skal bake muffins, er muffinsformer veldig fint å ha Ferdig sjokoladekakepose kan vel også gå greit, men ikke bruk ferdig sjokoladekrem fra freia, den smaker sjokoladepudding Stenger da? Kringler osv, kan få slike ting i butikken, bare sjekk datoene, så du får en som er ferskest mulig!
Gjest Fruktfat Skrevet 6. januar 2006 #22 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Evt. hvor pes er det å lage vafler? Tenker pose med vaffelmix... Jeg har aldri klart å steke pannekaker, er vafler lettere? ← den rosa posen (regal?) m vaffelmiks er kjempegod! har brukt flytende melange i røra og i jernet, brenner ikke fast. daimkake (ikke iskaken) er fryktelig godt, finner den i fryseboksen. Endret 6. januar 2006 av Fruktfat
-Fisken- Skrevet 6. januar 2006 #23 Skrevet 6. januar 2006 Ellers er jo bærpai veldig enkelt. Fyll en form med de bærene du liker, strø over sukker og legg på et lokk av butterdeig/smuldredeig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå