Gå til innhold

Ansiktskrem for voksen, tørr og sensitiv hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne en god ansiktskrem. Noen som har en å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Campine skrev (2 timer siden):

Jeg sliter med å finne en god ansiktskrem. Noen som har en å anbefale? 

Jeg kan jo anbefale den kjente A-Creme som fås kjøpt på apoteket. Mange som er fornøyd med den.

En i familien har brukt den i mange mange år og har i gammel alder få rynker og tror det er pga den 🙂

Anonymkode: 1e4a0...133

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg kan jo anbefale den kjente A-Creme som fås kjøpt på apoteket. Mange som er fornøyd med den.

En i familien har brukt den i mange mange år og har i gammel alder få rynker og tror det er pga den 🙂

Anonymkode: 1e4a0...133

Har prøvd den etter anbefaling fra andre som sier det samme som deg. Men er dessverre ikke noe for min hud😐

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte tilfeldigvis en boks med Nivea-krem. Den blå. Den er jo knallgod!

Anonymkode: 6e491...869

Skrevet

Jeg har samme hustype som deg, og er veldig fornøyd med dagkremen  "X-tra Dry-Skin-Fix" fra Beautè Pacifique.  

Skrevet

Skin food fra Veleda. Fås i helsekostbutikker. De har en light også som passer som dagkrem.

Skrevet

Canoderm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud i ansiktet. Prøvde spenol og den holder hele dagen huden min fuktig uten at den blir fet. Så da gidder jeg ikke bruke penger på andre kremer. 

Anonymkode: 4e879...c89

AnonymBruker
Skrevet

Miniderm fra apoteket:P (canoderm for ansiktet basically. Vanlig canoderm kurerte et utslett jeg hadde som ikke allverdens antihistaminer og injeksjoner tok knekken på)

Elixir sin Hydractil Rich Cream var super, men dyr.

Anonymkode: 830b6...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...