AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Eller en ypsilonmann om dette var det eneste alternativet? Hvorfor, eller hvorfor ikke ...? (For de som ikke kjenner til betegnelsene, kan jeg røpe at delta er den 4. bokstaven i det greske alfabetet, mens ypsilon er den 20., slik at en deltamann er foran en ypsilonmann på rangstigen. Alfamenn og betamenn kommer foran deltamenn, sigmamenn kommer foran ypsilonmenn, og omegamenn står aller sist i køen, slik at de har store utfordringer med å finne en partner.) Anonymkode: 2fb41...ef7
Callisto83 Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Ville ikke datet noen som må bruke det greske alfabetet for å rangere seg selv. Det er turn off. 17 10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Callisto83 skrev (6 minutter siden): Ville ikke datet noen som må bruke det greske alfabetet for å rangere seg selv. Det er turn off. Bmi/iq du måler i? Anonymkode: ae1a1...7d7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 32 minutter siden, Rosakatt said: Ja, fordi han er bedre enn alfa og sigma Spennende synspunkt - hvorfor ville du foretrukket en deltamann fremfor en alfamann, eller for den saks skyld sigmamann - er det fordi alfamenn, til tross for sitt gode utgangspunkt, har en tendens til å være notorisk utro, mens sigmamenn er nå ... sigmamenn ...? 33 minutter siden, Callisto83 said: Ville ikke datet noen som må bruke det greske alfabetet for å rangere seg selv. Det er turn off. Respekterer meningen din, men hvorfor ikke ...? Er enig i at det kan virke uvant med slike inndelinger, men ser man på samfunnet under ett, er det klare grenser mellom hvem som er hvem i India der man har et kastesystem, eller Storbritannia, der det er forskjell på en fattig brite og en med "Sir" foran navnet. Tidligere var rike i Norge folk som alle andre, og det var ikke på moten å vise frem statusen sin, noe som har endret seg de siste tiårene (det begynte kanskje med jappetiden); nå er det helt akseptert å flytte til Sveits for å slippe skatt. Anonymkode: 2fb41...ef7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Noen ville datet en deltamann også. Vi damer er ikke sort-hvitt. Noen av oss må ta det vi får da vi har seksuelle behov og sterkt behov for å oppleve kjærlighet og en god hverdag med en mann vi er glad i og som er glad i oss (snakker generelt om enkelte kvinners behov). Anonymkode: e85f5...64b
Gry H. Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Hva i all verden er dette her for noe tull!? - Rekkefølgen i rangeringen gir seg jo selv, men hvilke kriterier er det disse graderingene tar utgangspunkt i? Er det en forfinet utseendenummerering (altså ved at de greske bokstavene er satt inn i stedet for de gode, gamle 1-10 systemet)? Går det på sosial status/klassetilhørighet? Seksuelle prestasjoner/kapasitet? Eller er det rett og slett utkommet av en samlet, dønn overfladisk vurdering? - Og har hvordan han er som person noe som helst å si i hht denne graderingen?.. 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 4 minutter siden, Gry H. said: Hva i all verden er dette her for noe tull!? - Rekkefølgen i rangeringen gir seg jo selv, men hvilke kriterier er det disse graderingene tar utgangspunkt i? Er det en forfinet utseendenummerering (altså ved at de greske bokstavene er satt inn i stedet for de gode, gamle 1-10 systemet)? Går det på sosial status/klassetilhørighet? Seksuelle prestasjoner/kapasitet? Eller er det rett og slett utkommet av en samlet, dønn overfladisk vurdering? - Og har hvordan han er som person noe som helst å si i hht denne graderingen?.. Akkurat dette er det sikkert mange andre her i forumet som er bedre egnet til å svare på enn jeg; viser til tidligere debatter om alfa-/beta-/sigmamenn. Hva er det som gjør at Donald Trump er Donald Trump, uansett hvor mange ganger han har gått konkurs, mens Ols fra Toten er Ola fra Toten, uansett hvor mye han enn prøver å være en bedre utgave av seg selv ...? Økonomi gir store muligheter; rike mennesker kan være pene som følge av gode gener, og har råd til dyr mat og sunnere livsstil enn en fra Bronx. Samtidig har man også rike mennesker som blir klin kokos, mens andre rike og berømte ender livet sitt altfor tidlig som følge av rusmisbruk; rekken av kjente musikere som har gjort dette, er lang. Så dette blir vel mer en subjektiv, individuell vurdering hvorfor en kvinne velger en bestemt partner eller omvendt, men samtidig er det ikke å se bort fra at noen er mer populære enn andre, slik det var da man gikk på skolen - og klassens mest populære var ikke nødvendigvis den rikeste eller peneste, men likevel den mest populære. Anonymkode: 2fb41...ef7
Fremmed fugl Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller en ypsilonmann om dette var det eneste alternativet? Hvorfor, eller hvorfor ikke ...? (For de som ikke kjenner til betegnelsene, kan jeg røpe at delta er den 4. bokstaven i det greske alfabetet, mens ypsilon er den 20., slik at en deltamann er foran en ypsilonmann på rangstigen. Alfamenn og betamenn kommer foran deltamenn, sigmamenn kommer foran ypsilonmenn, og omegamenn står aller sist i køen, slik at de har store utfordringer med å finne en partner.) Anonymkode: 2fb41...ef7 Kjæresten til enn kvinne vil være alfa mann. Hvis mann nå skal bruke disse begrepene som kommer fra gammel forskning på ulver i fangenskap. I utforskningsfase som dating er, så savner disse begrepene mening, men det gjør dem uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Ville som mann aldri datet ei dame som definerte meg ut fra en tilfeldig valgt bokstav i det greske alfabetet. Anonymkode: 69f09...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ville som mann aldri datet ei dame som definerte meg ut fra en tilfeldig valgt bokstav i det greske alfabetet. Anonymkode: 69f09...fb8 Men som samtidig hadde en lang, lang liste over andre krav en potensiell partner måtte oppfylle ...? Anonymkode: 2fb41...ef7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men som samtidig hadde en lang, lang liste over andre krav en potensiell partner måtte oppfylle ...? Anonymkode: 2fb41...ef7 Kan jo legge til at i tråden om personlighetstyper snakker man om infj og entj, eller ENFP-A og ISFJ-T. I forhold til dette synes jeg ærlig talt at deltamann ikke høres så ille ut ... Anonymkode: 2fb41...ef7
ClausSaus Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller en ypsilonmann om dette var det eneste alternativet? Hvorfor, eller hvorfor ikke ...? (For de som ikke kjenner til betegnelsene, kan jeg røpe at delta er den 4. bokstaven i det greske alfabetet, mens ypsilon er den 20., slik at en deltamann er foran en ypsilonmann på rangstigen. Alfamenn og betamenn kommer foran deltamenn, sigmamenn kommer foran ypsilonmenn, og omegamenn står aller sist i køen, slik at de har store utfordringer med å finne en partner.) Anonymkode: 2fb41...ef7 Dette er jo i ferd med å utvikle seg til et slags macho-alternativ til disse LGBTQ-greiene… 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 Nå må dere slutte å tulle! Anonymkode: fb3ea...6f6 2
Flintis Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jo legge til at i tråden om personlighetstyper snakker man om infj og entj, eller ENFP-A og ISFJ-T. I forhold til dette synes jeg ærlig talt at deltamann ikke høres så ille ut ... Anonymkode: 2fb41...ef7 Begge er vel i dag å anse som kvasivitenskap. Jeg har fått med meg at et av kriteriene for å være sigma er å være INTJ så de henger litt sammen også. Bedre med "The big five" sier de lærde.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Alle som snakker om alpha, beta, etc, havner automatisk nederst i bunken. Anonymkode: 4c4e6...972 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 Jeg hadde ikke dated noen som brukte slike begreper. Anonymkode: 10375...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 Trodde det var snakk om en som jobbet i politiets deltagruppe... Anonymkode: c0f3d...123 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #19 Skrevet 5. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde det var snakk om en som jobbet i politiets deltagruppe... Anonymkode: c0f3d...123 Dagens gode latter - tusen takk ...! Anonymkode: 2fb41...ef7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #20 Skrevet 5. mai 2023 Jeg googlet ypsilon male, og ut fra denne beskrivelsen foretrekker jeg å være singel fremfor å date en ypsilonmann. Sitat Ypsilon Males are very cultured and intelligent, they challenge norms and beliefs such as; religion, gender, classes and etc. Ypsilon Males are also recognized for having a business mindset and often coming up with new money-making ideas. Many elites are in fact Ypsilon Males. Ypsilon Males are also very interested in fashion and can be compared to the past day dandies. The only downside of Ypsilon Males is their lack of morality or/and empathy. Anonymkode: 18ab0...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå