AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Del Skrevet 4. mai 2023 For kort tid siden mistet jeg et nært familiemedlem i en ulykke. Brått og brutalt. Har ikke klart å høre på musikk siste måneden, da det bare kommer masse følelser. i dag kjørte jeg meg en biltur på 3 timer. Hadde på høy musikk av sangene i begravelsen og triste sanger og bare lot tårene renne. Bilturer med musikk er terapi for meg. Forløsende og det å få egentid til å bare tenke og være i min boble Anonymkode: 034ca...d94 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 Det høres riktig ut ❤️ Tenkte først at du kanskje ble trøtt av gråtingen, men man er vel også veldig konsentrert når man kjører. Klokt tenkt og godt det fungerer. Varme tanker i en tøff tid Anonymkode: 76296...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det høres riktig ut ❤️ Tenkte først at du kanskje ble trøtt av gråtingen, men man er vel også veldig konsentrert når man kjører. Klokt tenkt og godt det fungerer. Varme tanker i en tøff tid Anonymkode: 76296...0fb Det er ikke slik at jeg gråter ukontrollert, men godt å la tårene renne og bare kjøre meg en tur. Bor på mindre sted, så lite trafikk her. en trenger litt alenetid med sorgen Anonymkode: 034ca...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå