AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #21 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ingen selvfølge med konfirmasjon. Ingen i min familie eller vennekrets hadde det. Har inntrykk av at det er mest bortskjemte barn fra snobbefamilier som har det bare for å få penger eller de som er fra veldig religiøse familier Anonymkode: 5dad7...784 Største våset skrevet på KG i dag. Anonymkode: 44fca...fd4 2 3
Morten1 Skrevet 4. mai 2023 #22 Skrevet 4. mai 2023 Det er normalt at foreldre spør barna når de nærmer seg konfirmasjons alder. Hvis du har gitt utrykk til din mor at du vil og hun ikke gidder er det dårlig av hun, hadde det vært veldig tøft økonomisk eller helsemessig er det forståelig.
Misanthropis Skrevet 4. mai 2023 #23 Skrevet 4. mai 2023 Har dere stor familie? Er det vanlig med konfirmasjoner i deres nærhet? vi er en familie hvor «ingen» konfirmerer seg.. så har det aldri vært et tema, nei så er vel ikke det noen sin «feil» Konfirmasjon er jo nettopp at DU skal ta valget og forplikte deg. Du kan konfirmere deg når du er over 15 år, kjør på om det er viktig for deg. så får du nok støtte fra de rundt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #24 Skrevet 4. mai 2023 Tviler på at foreldrene mine tok det opp - og de er helt ålreite. Personlig syns jeg det virker pussig med konfirmasjon hvis man ikke er kristen - hva er det liksom man skal bekrefte? Anonymkode: 33a2a...1ec
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #25 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tviler på at foreldrene mine tok det opp - og de er helt ålreite. Personlig syns jeg det virker pussig med konfirmasjon hvis man ikke er kristen - hva er det liksom man skal bekrefte? Anonymkode: 33a2a...1ec Er du konfirmert ? Anonymkode: 3e7b2...b67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #26 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Begge deler, hun nevnte aldri noe om konfirmasjon og spurte ikke om det var noe jeg ville delta på og om jeg ville konfirmere meg. Hun spurte min søster som er eldre enn meg, men hun ønsket ikke, så da gadd hun vil ikke spørre og ordne for meg heller. Anonymkode: 6eed6...f14 Det er trist og sårt at mor ikke gidder for deg. Det er vanlig at foreldre bryr seg såpass at tema bringes opp. Håper moren din er god og omsorgsfull på andre måter. Jeg tenker dette forteller noe om din mor. Har dere en god relasjon? Er hun ikke opptatt av kristne tradisjoner? Unngår hun å ta opp tema pga. dårlig økonomi? Anonymkode: 4e596...937
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #27 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er vel ingen selvfølge med konfirmasjon. Ingen i min familie eller vennekrets hadde det. Har inntrykk av at det er mest bortskjemte barn fra snobbefamilier som har det bare for å få penger eller de som er fra veldig religiøse familier Anonymkode: 5dad7...784 Dette er jo bare tøv.. De aller fleste konfirmerer seg, enten borgerlig eller i kirken. Du har tydeligvis null peiling på hva som foregår ute i samfunnet Anonymkode: 3e7b2...b67 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå