AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Spanderer dere damen på date? (Samme om det er første eller tredje/flere date). Anonymkode: 3ee40...aea
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Har aldri skjedd i mitt liv. Mann Anonymkode: dc071...6be
Måneskinn Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Ja det har da hendt, og er det "bare" snakk om drikke (kaffe, te, øl, vin) tar man gjerne annenhver runde. Enkelt og greit det 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Ja det har skjedd. Jeg liker det ikke. Alle damer som spanderer forventer gjenytelser, selv om de ikke sier det eksplisitt. Det blir et press om å ligge med henne selv om jeg ikke har lyst. Fordi jeg føler jeg må betale tilbake. Anonymkode: 9660f...d01
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Jeg gjør alltid det så lenge jeg vil se han igjen. Dvs mannen spanderer første date om han vil se meg igjen, jeg spanderer neste automatisk uavhengig om jeg vil se han igjen eller ikke sånn at vi er "likt". Men om vi fortsetter å møtes derfra så pleier jeg å spandere annenhver gang. Om han vil spandere hver gang er det et pluss i boka som viser at han verdsetter meg og investerer i meg, men jeg krever det ikke. Syns det er helt ok å spandere selv både i dating og forhold selvom jeg er den med dårligst råd. Anonymkode: 05921...015 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 Jeg har spandert på en mann, synes det er greit om det går litt begge veier 😊 Eller at man alltid betaler for seg selv. Aksepterer ikke at noen betaler alt for meg. Anonymkode: 09a21...890 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: han vil spandere hver gang er det et pluss i boka som viser at han verdsetter meg og investerer i meg 🙄 Anonymkode: 5c41f...d57 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🙄 Anonymkode: 5c41f...d57 Hva? Det er jo sant Anonymkode: 555f1...2f9 5
svartkatt Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Spanderer bare på folk jeg kjenner, og når jeg vet jeg blir spandert på. På date med nye deler vi. Med mindre han er veldig bastant på å betale alt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 🙄 Anonymkode: 5c41f...d57 Hvorfor ruller du med øynene av det? Når JEG spanderer er det jo for å vise at jeg verdsetter han og å tilbringe tid og ha opplevelser med han, og investerer i relasjonen fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Samme er det jo når menn spanderer også. Bare en gnien gjerrigknark ville tenkt noe annet. Anonymkode: 05921...015
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 Jeg har spandert på en mann flere ganger. Altså samme mann. Han tilbød seg heller ikke å dele på regningen(e). Det viste seg at han var utrolig knipen med pengene sine. Det ble ikke oss. Anonymkode: 57120...802 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Nei det rekker jeg ikke, fordi mannen alltid gjør det. Aldri opplevd at ikke en mann har spandert på date.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva? Det er jo sant Anonymkode: 555f1...2f9 Hvis penger er det eneste man ser etter ja. Ingen liker å spandere på noen som forventer det, det sier mye om en dame, og det kun negativt Anonymkode: 40270...cf3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Opplevd det noen ganger, en fikk jeg ikke lov til å dele regningen med engang de gangene jeg møtte henne, men de fleste ønsker å dele, også er det en og annen dårlig dame som forventer at mannen alltid betaler, men slike er ikke noe å ta vare på Anonymkode: 40270...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis penger er det eneste man ser etter ja. Ingen liker å spandere på noen som forventer det, det sier mye om en dame, og det kun negativt Anonymkode: 40270...cf3 Syns heller det er det kvinnesynet der som sier mye om deg (negativt). Alle forventer at en som liker en og vil bli bedre kjent med en, imponere en og bli utvalgt av en faktisk gjør strekker seg pittelitt for å vise at man verdsetter den man liker. Som jeg skrev over: AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når JEG spanderer er det jo for å vise at jeg verdsetter han og å tilbringe tid og ha opplevelser med han, og investerer i relasjonen fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Samme er det jo når menn spanderer også. Bare en gnien gjerrigknark ville tenkt noe annet. Anonymkode: 05921...015 Anonymkode: 05921...015 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns heller det er det kvinnesynet der som sier mye om deg (negativt). Alle forventer at en som liker en og vil bli bedre kjent med en, imponere en og bli utvalgt av en faktisk gjør strekker seg pittelitt for å vise at man verdsetter den man liker. Som jeg skrev over: Anonymkode: 05921...015 Måten du skrev det på først så virket det som at dette kun går en vei, at det kun er mannen som har ansvaret for å vise at han er interessert, med penger, og den holdningen er kvalm, men mener du det går begge veier, så er jo saken en annen Anonymkode: 40270...cf3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns heller det er det kvinnesynet der som sier mye om deg (negativt). Alle forventer at en som liker en og vil bli bedre kjent med en, imponere en og bli utvalgt av en faktisk gjør strekker seg pittelitt for å vise at man verdsetter den man liker. Som jeg skrev over: Anonymkode: 05921...015 Ja, jeg spanderer, men håper jo han vil gjøre det samme tilbake også, ellers føler jeg at han ikke bryr seg om meg Anonymkode: 9d2bf...9d8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ruller du med øynene av det? Når JEG spanderer er det jo for å vise at jeg verdsetter han og å tilbringe tid og ha opplevelser med han, og investerer i relasjonen fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Samme er det jo når menn spanderer også. Bare en gnien gjerrigknark ville tenkt noe annet. Anonymkode: 05921...015 Du sa det er et pluss i boka om han spanderer hver gang. Det er jo du som er gnien. Nå forandrer du jo historien din plutselig 😏 Anonymkode: 5c41f...d57 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Måten du skrev det på først så virket det som at dette kun går en vei, at det kun er mannen som har ansvaret for å vise at han er interessert, med penger, og den holdningen er kvalm, men mener du det går begge veier, så er jo saken en annen Anonymkode: 40270...cf3 Hva mener du med "måten du skrev det på så virket det som at det kun går en vei og mannen som har ansvar for å vise at han er interessert, med penger?" Virker ikke som du engang har lest hva jeg har skrevet her. Siterer meg selv under, og dette ble skrevet FØR du kommenterte negativitet og forakt mot kvinner: AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg gjør alltid det (altså spanderer på han) så lenge jeg vil se han igjen. Dvs mannen spanderer første date om han vil se meg igjen, jeg spanderer neste automatisk uavhengig om jeg vil se han igjen eller ikke sånn at vi er "likt". Sitat Men om vi fortsetter å møtes derfra så pleier jeg å spandere annenhver gang. Om han vil spandere hver gang er det et pluss i boka som viser at han verdsetter meg og investerer i meg, men jeg krever det ikke. Sitat Syns det er helt ok å spandere selv både i dating og forhold selvom jeg er den med dårligst råd. Anonymkode: 05921...015 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når JEG spanderer er det jo for å vise at jeg verdsetter han og å tilbringe tid og ha opplevelser med han, og investerer i relasjonen fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Samme er det jo når menn spanderer også. Bare en gnien gjerrigknark ville tenkt noe annet. Anonymkode: 05921...015 Så at du tolker noe av dette som at jeg mener det kun skal gå en vei eller at det i det hele tatt er pengene det handler om forteller mer om dine nedlatende fordommer mot kvinner. Det er ikke engang pengene det handler om, og det tror jeg gjelder for de aller fleste andre kvinner også. Anonymkode: 05921...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå