Gå til innhold

Trene med vondt kne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ett kne jeg har slitt med over flere måneder nå, som ble verre etter en løpetur. Er litt hovent, og har vært det lenge. Var en tur hos legen og fått time til røntgen av kne.

Er det noe jeg kan gjøre for å trene opp knee, og bør jeg unngå å jogge? Har startet opp med styrketrening og merker at kneet er "svakt" under noen av øvelsene. 

Anonymkode: f9c7d...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har ett kne jeg har slitt med over flere måneder nå, som ble verre etter en løpetur. Er litt hovent, og har vært det lenge. Var en tur hos legen og fått time til røntgen av kne.

Er det noe jeg kan gjøre for å trene opp knee, og bør jeg unngå å jogge? Har startet opp med styrketrening og merker at kneet er "svakt" under noen av øvelsene. 

Fysioterapeut er riktig sted å spørre :) Du trenger en analyse av tilstand, et program laget kun for deg, samt oppfølging over tid 👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som vanlig godt råd fra Sandum. Hvis du går inn på kommunens hjemmesider  så ser du kanskje hvilke fysioterapeuter som har avtale med kommunen. Disse blir veldige billige. Ring til noen som er i passe avstand og bestill time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...