Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå treffes vi ikke hver dag, kanskje et par-tre ganger i uka, men når vi er sammen blir det gjerne 3-4 ganger i løpet av en dag. Har ikke vært sammen så lenge da :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Vi har et langdistanseforhold så vi ser hverandre bare ca hver 3. helg... Men da er det 3-4 dager fylt med sex ;) ...når vi ser hverandre over lengere perioder (ferier etc) så har vi sex 1-2 ganger om dagen, men jeg er jo realist og tror ikke nødvendigvis at det kommer til å fortsette når vi flytter sammen... Men man kan jo jobbe for at det skal bli mest mulig ;)

Skrevet

3 ganger i uka kanskje (noen ganger mer noenganger mindre)

Skrevet

har faktisk hver dag¨å opptil flere gannger daglig. deilig det.har vert i lag i 1.5 år nå ......

Skrevet

vi har vært sammen i 1.5år og bor sammen. Vi har sex stort sett hver dag og gjerne flere ganger om dagen. Håper det fortsetter slik fremover også :)

Skrevet

Samboer på 4 året og sex ca. 4 ganger i året........... :grine:

Gjest Petter58
Skrevet
;) Vi er et samboer-par hun 55 år og han 58. Siden sist vår (traff hverandre i mars), har vi hatt sex 1 til 4 ganger i døgnet. Jeg har lurt på hvor dette skal ende. Har vi en liten stund for oss selv, må vi bare ha sex. Hun kan få opptil 7-8 orgasmer og jeg som regel 1 til 2. Vi har vel også ganske avansert sex som gjør oss ekstra opphisset.
Skrevet

3-4 ganger i uken. Sånn har det vært stort sett siden vi ble sammen, bortsett fra da vi bodde i hvert vårt land. Synes det er passende, men synes det er dumt hvis det blir så mye mindre, f.eks. hvis vi er stresset.

Piglet

Skrevet

er samboere, blir i gjennomsnitt 5 ganger i uka tror jeg

Skrevet
;) Vi er et samboer-par hun 55 år og han 58. Siden sist vår (traff hverandre i mars), har vi hatt sex 1 til 4 ganger i døgnet. Jeg har lurt på hvor dette skal ende. Har vi en liten stund for oss selv, må vi bare ha sex. Hun kan få opptil 7-8 orgasmer og jeg som regel 1 til 2. Vi har vel også ganske avansert sex som gjør oss ekstra opphisset.

Dere er jo nyforelsket, helt vanlig det der. ;)

Skrevet

Før var det ca hver dag, men etter at vi flyttet inn sammen er det ned i ca 3-4 ganger pr uke. Varierer litt, noen ganger mer, noen ganger mindre. Hadde det vært opp til meg hadde det vært hver dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...