Gå til innhold

Elin Hjemli


J..

Anbefalte innlegg

"Micro"influencer med straks 60K følgere på IG,alt hun gjør er å bytte ut alt av innventar minst en gang i mnd,og klage på alt.

Hun viser et ekstremt forbruk og lager lange sure storyer når følgerne påpeker hvor ille det faktisk er.

Hun selger også videre sponset produkter på Tise..

Noen andre som har merket seg denne influenceren?

At man kan tjene penger på dette er enda rarere enn de større influencerne som i det minste har "ordentlig" content..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er ganske utrolig det forbruket hun har ja. Hvor mange ganger har hun ikke malt det nye huset og gjort x antall endringer? Og alt virker som det gjøres litt sånn halvveis. Når du ser feks nærme nok på kjøkkenfrontene så ser du hvor dårlig det er gjort. Stakkars mannen som ser skikkelig ukomfortabel ut når han står å fikser alt hun peker på. 
Hun kjøper rådyre ting, bytter ut, ikke fornøyd, returnerer, selger, påan igjen. Dårlig forbilde, bruk og kast samfunn. 
 

Og mange av tips hun kommer med har hun fått eller stjelt av andre uten å creditere. Samt hermer hun ofte etter andres reels. Hun kommer sjeldent med noe andre ikke har delt tidligere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om henne. Sjekket instaen hennes for å se hvor ille det var, og endte opp med å følge. Huset var superfint da! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bun9 skrev (2 timer siden):

Aldri hørt om henne. Sjekket instaen hennes for å se hvor ille det var, og endte opp med å følge. Huset var superfint da! :P

Jeg gjorde det samme🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun er flink :)

Hun har et høyt forbruk, og det har tatt seg merkbart opp med reklame på kanalen, så det begynner å ligne for mange andre. Skiller seg ikke helt ut lenger.

Men syntes familien er veldig søt og liker innblikket i en helrenovering 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har hun råd til alt? Jobbet som butikksjef i en klesbutikk? Det er jo ikke superhøy lønn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl skrev (På 12.5.2023 den 20.24):

Hvordan har hun råd til alt? Jobbet som butikksjef i en klesbutikk? Det er jo ikke superhøy lønn

Hun har en Instagram med mange følgere og gjør diverse samarbeid, det genererer en del penger. Pluss at samboeren også er i jobb 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Synes hun er skjønn jeg, interiør er hobbyen og da går det naturlig nok mer tid og penger på det enn folk som ikke brenner for det på samme måte. De har pusset opp et gammelt hus, og da tar det tid før alt faller på plass og man får det som man ønsker. Noen er avhengig av å ha der harmonisk i omgivelsene man har rundt seg for å falle til to, tipper hun er slik. 
Det var et stort intervju med henne i vg i går, og det ser ut til at hun har hatt noen vanskelige år bak seg. Da er det nok naturlig å lete etter tilfredshet på andre plan. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun deler variert og inspirerende☺️ Dog litt mye om dette svangerskapet siste tiden😝 Men forstår det jo på en måte. Veit jo selv hvor oppslukende det er å gå gravid😆 Men ja, jeg synes det blir litt for mye. Ellers synes jeg hun virker skjønn og flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanvittig forbruk!

Skulle gjerne fulgt en IG konto for interiør som har smakfull stil, men med varer som er overkommelig for Ola Nordmann. Og kjedebutikker for da kan man som regel handle lokalt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Følger henne, men likte henne bedre før. Det er rett og slett ikke så inspirerende med all den utskiftingen. Blir nok litt påvirket, og det er en retning jeg ikke ønsker å gå i. Må nok avfølge.  Hun bruker dessuten pronomenet "dem" hele tiden, på helt gale steder. Sykt irriterende når man først har lagt merke til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ishwanvile skrev (14 timer siden):

Skuffende å se hvor mye hun deler av den nyfødte 🙈 Avfulgte på alle kanaler jeg!

Når man leser hvor mange spontanaborter (11)og forsøk med IVF og hele pakka hun har vært gjennom de siste årene, så er det ikke det minste rart hun er stolt over å ha klart å bære frem et barn til omtrent termin! Første barnet ble også født i uke 25, så det er et lite mirakel at han overlevde og klarte seg bra.

Synes godt man kan ha litt forståelse for at hun er stolt og vil vise frem mirakelbarnet, jeg.

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (37 minutter siden):

Når man leser hvor mange spontanaborter (11)og forsøk med IVF og hele pakka hun har vært gjennom de siste årene, så er det ikke det minste rart hun er stolt over å ha klart å bære frem et barn til omtrent termin! Første barnet ble også født i uke 25, så det er et lite mirakel at han overlevde og klarte seg bra.

Synes godt man kan ha litt forståelse for at hun er stolt og vil vise frem mirakelbarnet, jeg.

Jeg kan forstå tankemåten her, men jeg mener at barns sikkerhet og rett til privatliv trumfer mors(ellers fars) ønske om å vise frem. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (9 timer siden):

Når man leser hvor mange spontanaborter (11)og forsøk med IVF og hele pakka hun har vært gjennom de siste årene, så er det ikke det minste rart hun er stolt over å ha klart å bære frem et barn til omtrent termin! Første barnet ble også født i uke 25, så det er et lite mirakel at han overlevde og klarte seg bra.

Synes godt man kan ha litt forståelse for at hun er stolt og vil vise frem mirakelbarnet, jeg.

Jeg vet jo det der, men stolt kan man være og vise det - uten å vise babyen! Har absolutt ingenting med forståelse å gjøre 🙄 

Men jeg slipper heldigvis å være en av de som kjenner igjen ungen, siden jeg har avfulgt på alle kanaler. 
Godtar ikke - uansett grunn - at barn skal vises på nett uten at de samtykker. 
Naive nordmenn….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (1 minutt siden):

Jeg vet jo det der, men stolt kan man være og vise det - uten å vise babyen! Har absolutt ingenting med forståelse å gjøre 🙄 

Men jeg slipper heldigvis å være en av de som kjenner igjen ungen, siden jeg har avfulgt på alle kanaler. 
Godtar ikke - uansett grunn - at barn skal vises på nett uten at de samtykker. 
Naive nordmenn….

Selvfølgelig har det med forståelse å gjøre. Hun tar et annet valg enn deg, og det er virkelig ikke andres business å sitte og snakke dritt om noen for det. Det er bare en kvinne som er stolt av sitt nyfødte barn og viser en baby som nyfødt. Hun viser den vel ikke naken heller, går jeg ut fra? 

Det virker som du er farlig nær å vippe over til å bli fanatiker, i stedet for å se gleden til en nybakt mor. Men ja, jeg er enig i at jo eldre barnet blir, jo mindre bør man vise ansiktene deres på nett og mindre bilder og historier om hva de gjør osv. Men en nyfødt, som sikkert er godt pakket inn, ser jeg ikke noe galt i å vise frem, spesielt ikke når man har hennes forhistorie med å miste så mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kroneksempelet på hva jeg mener med siste setningen.

Nordmenn er naive. 

Har ingenting med fanatisme å gjøre, men dette er nok over din fatteevne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...