AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg ser meg nødt til å ha bil med nær til Oslo sentrum, og det er på en lørdags formiddag. Blir nok stående nesten hele dagen. Hvor vil dere anbefale å parkere? Hva et lettvint? Altså som i greit å finne frem til, greit å finne plass, ikke supertrangt (kjører elektrisk suv), og til en grei nok pris🤷♀️ Hvor i sentrum er ganske uvesentlig, kan nok ta en trikk eller bane også hvis nødvendig. Men må være mulig å komme seg til selve Oslo-gryta. Anonymkode: 5fed4...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg kommer som regel vestfra og foretrekker å parkere i P-huset på Aker brygge, det er veldig lett og kjapt å kjøre inn og ut, evt Vika eller konserthuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. mai 2023 #3 Del Skrevet 4. mai 2023 Bil i Oslo-appen er fin om man ønsker litt billigere parkering enn P-hus. Det er ganske mye parkeringsplasser rundt omkring Frogner om man aksepterer litt slitasje på skoene. Eller kjører litt trikk. 96 kroner timen på Aker Brygge P-hus (ifølge Apcoa appen) stinker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Del Skrevet 4. mai 2023 Siden det er så dyrt å parkere, kan du like gjerne stille deg opp utenfor et hotell og ta boten. Har du flaks så får du ikke bot heller. Anonymkode: 084e0...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Del Skrevet 4. mai 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser meg nødt til å ha bil med nær til Oslo sentrum, og det er på en lørdags formiddag. Blir nok stående nesten hele dagen. Hvor vil dere anbefale å parkere? Hva et lettvint? Altså som i greit å finne frem til, greit å finne plass, ikke supertrangt (kjører elektrisk suv), og til en grei nok pris🤷♀️ Hvor i sentrum er ganske uvesentlig, kan nok ta en trikk eller bane også hvis nødvendig. Men må være mulig å komme seg til selve Oslo-gryta. Anonymkode: 5fed4...176 Oslo S eller Sentrum P-hs (det som het Ibsen huset før) Anonymkode: 8b5c3...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Del Skrevet 5. mai 2023 Jeg pleier å parkere ved konserthuset. Anonymkode: 07e13...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Del Skrevet 5. mai 2023 Takk for svar 😊 nesten 100lappen i timen synes jeg blir litt for dyrt ja. Da burde jeg vel heller lete rundt etter gateparkering siden jeg har el bil og står billigere. Men hvor kan man stå en hel dag og samtidig lade bilen da? har lastet ned den appen bil i Oslo, men greit å høre noen konkrete erfaringer. Anonymkode: 5fed4...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Del Skrevet 5. mai 2023 P-husene har makspris per døgn, så det blir ikke så sykt dyrt for en engangsgreie. Makspris per døgn Aker brygge p hus er 395 kr. Anonymkode: 5dfb6...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå