AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Vi har skiftet sidelengs på de andre barna, er det upraktisk med denne? Har lyst å prøve dette skummet, syns de "vanlige" stellemattene er så kjipe, i tillegg er de litt strie å ta av og på trekket etter vask. Anonymkode: 63e6c...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Sykt dyrt for et stykke skumgummi i hvert fall 😅 Anonymkode: a05e6...35f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har skiftet sidelengs på de andre barna, er det upraktisk med denne? Har lyst å prøve dette skummet, syns de "vanlige" stellemattene er så kjipe, i tillegg er de litt strie å ta av og på trekket etter vask. Anonymkode: 63e6c...c3c Jeg lurer på akkurat det samme! Vi har vaskemaskin og tørketrommel som står ved siden av hverandre, men Leander-matten er for lang for vaskemaskinen i dybden, så den må i så fall ligge sidelengs fordelt på vaskemaskin og tørketrommel. Enig at prisen er litt stiv, men den har veldig gode anmeldelser så jeg er ganske positiv:) Anonymkode: 4bfeb...66e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Veldig fornøyd med den:) og går fint an å selge etterpå for en god pris. Så kan man jo kjøpe brukt. God kvalitet på den Anonymkode: 7d3c2...d60
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig fornøyd med den:) og går fint an å selge etterpå for en god pris. Så kan man jo kjøpe brukt. God kvalitet på den Anonymkode: 7d3c2...d60 Kjøpe brukt noe som folk har skiftet bæsjebleier og sølt på? Det er jo som å kjøpe brukte truser. Det gjør man vel bare ikke!? Enkelte ting får man bare koste på seg og kjøpe nytt og ubrukt, synes jeg... Anonymkode: accb6...079
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig fornøyd med den:) og går fint an å selge etterpå for en god pris. Så kan man jo kjøpe brukt. God kvalitet på den Anonymkode: 7d3c2...d60 Går det greit å skifte sidelengs på den, slik TS spør om i hovedinnlegget?:) Anonymkode: 4bfeb...66e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Kjøpte leandermatte til andremann, og angrer på at jeg ikke gjorde det til første. Stabil og fin matte som er enkel å rengjøre. Det går helt sikkert an å skifte sidelengs på den, men jeg ville nok foretrukket å ha den på langs. Det er høydeforskjell på øverste og nederste del. Om du ender opp med å kjøpe, og du går for bruktmarkedet: ikke fall for annonsene som sier «har mistet knotter under, men det har ikke betydning for bruk». Jo, det har det. Matta ligger ikke på langt nær like stabilt om det mangler knotter under! Anonymkode: 1fe87...a51 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Veldig fornoyd! hvordan/hvorfor sidelengs? Lurer oppriktig Anonymkode: 6b32f...909
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøpe brukt noe som folk har skiftet bæsjebleier og sølt på? Det er jo som å kjøpe brukte truser. Det gjør man vel bare ikke!? Enkelte ting får man bare koste på seg og kjøpe nytt og ubrukt, synes jeg... Anonymkode: accb6...079 Poenget med denne er jo at den ikke har et trekk, men kan vaskes med klut. Man kjøper jo vogn, babynest, hengevugge og andre ting brukt, de er garantert tisset, bæsjet, gulpet og spydd ut de også. Anonymkode: 2fb8d...1df 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Veldig fornoyd! hvordan/hvorfor sidelengs? Lurer oppriktig Anonymkode: 6b32f...909 Hvis du leser 5 innlegg opp, så har jeg skrevet hvorfor for min del i hvert fall:) Anonymkode: 4bfeb...66e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Kan noen fortelle meg hvorfor den matten er så bra? Hva er forskjell på den og en vanlig? Jeg skjønner det ikke 🤷♀️ Anonymkode: d1caa...e36 1
Sydenkupp Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Veldig fornøyd med den! Praktisk med små marker som prøver å sette føttene i veggen og sparke seg unna.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget med denne er jo at den ikke har et trekk, men kan vaskes med klut. Man kjøper jo vogn, babynest, hengevugge og andre ting brukt, de er garantert tisset, bæsjet, gulpet og spydd ut de også. Anonymkode: 2fb8d...1df Det er ukjent erfaring for min del å få avføring og tiss i barnevogn og barneseng. Det skjedde aldri hos oss. En stellematte er tross alt der ungen ligger med rumpa bar og søler avføring og noen ganger tisser mens den ligger på matten. Anonymkode: accb6...079
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ukjent erfaring for min del å få avføring og tiss i barnevogn og barneseng. Det skjedde aldri hos oss. En stellematte er tross alt der ungen ligger med rumpa bar og søler avføring og noen ganger tisser mens den ligger på matten. Anonymkode: accb6...079 Pleier du å la ungen ligge rett på matten? Har aldri opplevd å få avføring og tiss direkte på den... Anonymkode: 43ebe...755 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan noen fortelle meg hvorfor den matten er så bra? Hva er forskjell på den og en vanlig? Jeg skjønner det ikke 🤷♀️ Anonymkode: d1caa...e36 En vanlig har tekstiltrekk som må vaskes hvis det blir uhell, og sømmer og kriker og kroker som aldri blir helt rene. Leander er helt glatt gummi som man kan rengjøre med en klut, eller i verste fall ta med inn i dusjen og spyle. Samtidig tørker den da umiddelbart, så du slipper å ha flere trekk, bruke håndkle oppå også videre. Føles rett og slett mye mer renslig. Samtidig er den myk å ligge på. Er utrolig glad for at vi kjøpte den. Det er en av få ting vi har kjøpt nytt og lagt litt ekstra penger i, men det har det helt klart vært verdt. Søsteren min kjøpte da nummer to kom, og angret på at de ikke hadde hatt en slik til nummer en. Anonymkode: d6078...47a 2
Ariande Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjøpte leandermatte til andremann, og angrer på at jeg ikke gjorde det til første. Stabil og fin matte som er enkel å rengjøre. Det går helt sikkert an å skifte sidelengs på den, men jeg ville nok foretrukket å ha den på langs. Det er høydeforskjell på øverste og nederste del. Om du ender opp med å kjøpe, og du går for bruktmarkedet: ikke fall for annonsene som sier «har mistet knotter under, men det har ikke betydning for bruk». Jo, det har det. Matta ligger ikke på langt nær like stabilt om det mangler knotter under! Anonymkode: 1fe87...a51 Har ikke tenkt kjøpe denne matta, men hvis jeg skulle så kunne jeg sikkert funnet på å kjøpe en om knottene manglet. Men ikke nå 😊 takk for tips! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 Veldig fornøyd med Leander matte. Men du kan ikke skifte sidelengs på den pga kantene. Anonymkode: 2309a...f93
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig fornøyd med Leander matte. Men du kan ikke skifte sidelengs på den pga kantene. Anonymkode: 2309a...f93 Vi synes det går veldig fint å skifte på den sidelengs. Har heller ikke plass til den andre veien pga smalt bad. Er ellers superfornøyd med matten og synes den var verdt prisen om man har penger til det. Veldig lett å tørke av og deilig å slippe vask av trekk/håndklær, det er nok klesvask fra før med en baby i huset Anonymkode: 1ec9d...33c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig fornøyd med Leander matte. Men du kan ikke skifte sidelengs på den pga kantene. Anonymkode: 2309a...f93 Hvorfor ikke? Det er jo en av mattene uten høye kanter, kan ikke skjønne at du mener det er problematisk. Anonymkode: 43ebe...755 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig fornøyd med Leander matte. Men du kan ikke skifte sidelengs på den pga kantene. Anonymkode: 2309a...f93 Beste kjøpet vårt! Vi skifter sidelengs, så jo, det går fint:) Anonymkode: b899e...cdf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå