Gå til innhold

1 døgn fri....


Gjest 4 barns mamma

Anbefalte innlegg

Gjest 4 barns mamma

Vi har barnevakt fra lørdags morgen til søndagskveld. Trenger gode forslag til hva vi kan gjøre? Vi bor i Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E

-du og din kjære kan ake i korketrekkeren

-gå på skøyter

-gå ut og spise

-ha en helaften hjemme, om barna skal være hos barnepiken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogalinn

Finn et rimelig overnattingssted langs en togrute, bestill overnatting for dere begge, ta toget dit (en times togtur er fint for å "omstille seg"). Spis middag ute, kos dere sammen på rommet (eller grav dere ned i hver deres bok e.l.)

Det spørs hva dere håper å få ut av barnefrien?

Hvile? Opplevelser? Nærhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firebarnsmamma

Tusen takk for svar. Mange gode ideer her. Korketrekkern kan vi gjøre med alle ungene. Togturen var et knalltips jeg fikk lyst til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flere ganger tatt oss et døgns fri ved å sjekke inn på et hotell i området der vi bor.

Vi bor i nærheten av en by.

Vi har spist frokost og lest avisene, gått tur, svømt i hotellets basseng, spist en bedre middag, gjerne gått på kino og sett en skikkelig voksen film for en gangs skyld, og ikke minst hatt masse sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på kafe og rusle i byn hele lørdags formiddagen, reis hjem og slapp av (++ :sjarmor: ) om ettermiddagen. Pynt dere og dra ut og spis en god middag tidlig kveld, lei en film og se den når dere kommer hjem. Sov leeeeeenge søndagen. Perfekt parweekend-oppskrift for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bestilt billetter til et eller annet stand up show, eller teater eller hva som måtte friste av slike ting, spist en bedre middag, om dagen- nyte stillheten i huset og hverandre, hoteltur i nærheten høres supert ut. Jeg tror selv jeg måtte kommet meg ut av huset for ellers hadde tiden blitt brukt på klesvask, rydding, data ol. og tiden hadde bare sust avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...