AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Italiensk avfelling på vrangbord med vridd rett. Feller dere på samme måte som med vanlig vrangbord eller gjør dere noe annerledes med de vridde maskene? Anonymkode: dfdf7...fbb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Kan du ikke strikke vridd vrang på de vrange? Anonymkode: 42952...256
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Det klare jeg ikke helt å se for meg hvordan jeg gjør når jeg syr maskestingene. 🤔 Anonymkode: dfdf7...fbb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har felt av med vanlig italiensk avfelling, altså ikke vridd. Men tenkte ikke på å søke på youtube først.... Anonymkode: c1e42...47c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Jeg hadde strikket siste runden med vanlig rett, og så felt som normalt med italiensk avfelling. Anonymkode: 7a7ad...fc7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde strikket siste runden med vanlig rett, og så felt som normalt med italiensk avfelling. Anonymkode: 7a7ad...fc7 Jeg endte opp med å felle slik instruksjonsvideoen i oppskriften sa med vanlig italiensk avfelling. Det blir litt mer kant som på vanlig avfelling, men den er elastisk og fin. Blir bra. 😊 TS Anonymkode: dfdf7...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå