AnonymBruker Skrevet 18. mars #41 Del Skrevet 18. mars Jeg stirrer ikke på skrittet til menn, og syns det er litt ubehagelig at menn tror vi kvinner er like opptatt av å se i skrittet på menn som mange av de er. Vi legger merke til ansikt og kroppspråk. At du virker imøtekommende og selvsikker. Anonymkode: 8bcdf...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 18. mars #42 Del Skrevet 18. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.27): Er det like pinlig med kvinner i tights? Anonymkode: 36086...c08 Overhodet ikke . . . 😁 Kvnner har runde former som gjør seg i tights. Kantete mannfolk blir bare kleint. Jeg skal ærlig innrømme at jeg titter i smug. Og det er kanskje noe av det damene ønsker når de trydelig viser seg frem . . ? Endret 18. mars av senior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #43 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man nå gjerne dra den opp til over hoftene for st den ikke skal rulle ned. Har man bollemus er det vanskelig å skjule denne uten å ha lan T-skjorte over. Hos meg er cameltoe et stort problem, og i smale bukser er den vanskelig å skjule. Dessverre må jeg bruke bukser som er stramme i lår og bak fordi jeg har mye løshud, og det ser faktisk enda verre ut når dette disser i en løs bukse enn en camel toe framme. Blir lei meg når andre kvinner ikke tåler å se omrisset av en naturlig del på kroppen. Får begynne med skjørt over. Anonymkode: 8bcdf...34a Kos deg med treningen å ikke tenk på hva andre mener. eg sykler litt når det er varmt ute. Eg bruker som oftest bare en litt stram shorts eller en kort tights. Sykkelbukse ble ikke noe behagelig.. men eg fekk fler beskjeder når eg for ex inn på en bensinstasjon og kjøpte en flaske vann. At eg måtte dekke til skrittet. Ja den viser🙈. Men hvor mye skal enn bry seg🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #44 Del Skrevet 18. mars senior skrev (3 minutter siden): Overhodet ikke . . . 😁 Kvnner har runde former som gjør seg i tights. Kantete mannfolk blir bare kleint. Jeg skal ærlig innrømme at jeg titter i smug. Og det er kanskje noe av det damene ønsker når de trydelig viser seg frem . . ? Kanskje de mest lettkledde. De som har en gjennomført sexy look når de trener. Med bare skuldre eller mage. For de aller fleste kvinner jeg kjenner føler vi oss ukomfortable og sårbare i en treningssituasjon, og skulle helst ha ønsket vi var usynlige. Men tights er faktisk det som er noenlunde komfortabelt å trene i samtidig som det dekker hud og holder ting på plass i det minste. Anonymkode: 8bcdf...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 18. mars #45 Del Skrevet 18. mars Jeg kan ærlig talt si at jeg ALDRI har vurdert størrelsen til menn i tights på treningssenteret. Men hvis du ikke føler deg komfortabel, kanskje kan shorts over, eller bare en lang overdel hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 18. mars #46 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje de mest lettkledde. De som har en gjennomført sexy look når de trener. Med bare skuldre eller mage. For de aller fleste kvinner jeg kjenner føler vi oss ukomfortable og sårbare i en treningssituasjon, og skulle helst ha ønsket vi var usynlige. Men tights er faktisk det som er noenlunde komfortabelt å trene i samtidig som det dekker hud og holder ting på plass i det minste. Anonymkode: 8bcdf...34a Jeg titter jo bare i smug. Og det gjør garantert både damer og mannfolk flest. Lite å gjøre med det . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #47 Del Skrevet 18. mars Jeg titter ikke på menn når jeg trener, og størrelsen de har fremme er fullstendig uinteressant. Den har null betydning for meg, så jeg ofrer det ikke et blikk eller en tanke. Hva de kler seg i gjør ikke noe fra eller til. Nå er jeg generelt lite opptatt av å se på menn (og damer, men det var ikke tema her). Hvordan folk ser ut er som oftest det minst interessante med dem. Anonymkode: 8dd50...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #48 Del Skrevet 18. mars Det er stygt og enda styggere om de har stort utstyr. Kvinner i tights med godt synlige kjønnslepper er også stygt. Anonymkode: 54b38...f4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #49 Del Skrevet 18. mars Ikke bruk tights, det ser teit ut på menn Anonymkode: 9dce7...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #50 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er stygt og enda styggere om de har stort utstyr. Kvinner i tights med godt synlige kjønnslepper er også stygt. Anonymkode: 54b38...f4c Dette! Dersom jeg kan se NULL penis når en mann har tights er det veldig bra! Anonymkode: c5a20...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mars #51 Del Skrevet 18. mars Diry72 skrev (På 2.5.2023 den 21.52): Her er det veldig mange uopplyste gitt. Jeg bruker tights blant annet når jeg sykler inne, men da med en truse under tightsen. Hvorfor ? For å unngå friksjon og sår i underlivet. Jeg driter en lang marsj om det er teit og hva andre tenker. Blir det ikke gnagsår av truse innenfor sykkelshorts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #52 Del Skrevet 18. mars Tenker over det ja. Hadde ikke trent i tights hvis jeg hadde hatt liten. Anonymkode: e1150...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #53 Del Skrevet 18. mars Må vedkjenne at jeg ikke synes tights på menn er noe tiltalende uansett, og er glad for at min mann ikke bruker det, siden det er han jeg skal finne tiltalende og tenne på. Hva andre menn gjør og hvordan pikken er ser jeg ikke på. Men jeg kan notere meg at de bruker tights, og at jeg vedvarende ikke synes det er tiltalende. Anonymkode: 7b9b9...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #54 Del Skrevet 18. mars senior skrev (3 timer siden): Jeg titter jo bare i smug. Og det gjør garantert både damer og mannfolk flest. Lite å gjøre med det . . . . Du kan tro det, men damer er ikke utrustet på samme måte visuelt og studerer ikke kroppsdeler på tilfeldige menn. Anonymkode: 8bcdf...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #55 Del Skrevet 19. mars Ikke noe å bry seg om! Jeg trener i kompresjonstights med stringtruse under. Det gjør jo at ting skvises sammen, i tillegg til "badetissfenomenet", så her er det ikke rare greiene på display. 🤷♂️ Hadde jeg derimot hatt en diger "falukorv" nede i tightsen, så hadde nok det dratt til seg mer oppmerksomhet. Anonymkode: b742b...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurendreieren Skrevet 19. mars #56 Del Skrevet 19. mars Enda et i-lands problem som jeg ikke har tenkt over før 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. mars #57 Del Skrevet 19. mars (endret) Diry72 skrev (På 2.5.2023 den 21.52): Her er det veldig mange uopplyste gitt. Jeg bruker tights blant annet når jeg sykler inne, men da med en truse under tightsen. Hvorfor ? For å unngå friksjon og sår i underlivet. Jeg driter en lang marsj om det er teit og hva andre tenker. De buksene som er spesialdesignet for å hindre sår og friksjon underlivet er sykkelbuksene. Disse har innebygd en spesiell pute som motvirker sår, og man skal ikke ha undertøy under. Men man kan i tillegg bruke en krem eller vaselin. Jeg kan bruke krem eller vaselin dersom turen blir mer enn 40 km. Endret 19. mars av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #58 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.16): Hei. Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅 Anonymkode: d9615...2f8 Slutt å stirr på oss. Gris! Vi vil kunne gå med akkurat hva vi vill uten at damene skal studere oss opp og ned. Trakassering! Anonymkode: e3c47...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå