AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #21 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.16): Hei. Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅 Anonymkode: d9615...2f8 Herregud. Min man bruker tights når han trener. Og han har ikke stor penis når han ikke er stiv. Men tro meg, den vokser seg stor. Han har grower penis Så ikke la deg lure av penis størrelsene til menn ! Anonymkode: 4c55e...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #22 Del Skrevet 9. mai 2023 Derfor man stapper et par tubesokker nedi tightsen… Anonymkode: bd724...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 9. mai 2023 #23 Del Skrevet 9. mai 2023 Bruker kompressjonstights når jeg trener da jeg synes jeg får bedre muskelstøtte når jeg trener. Bl.a. av overnevnte årsaker 😄 så bruker jeg ofte en vanlig treningsbukse over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #24 Del Skrevet 9. mai 2023 Hadde aldri tenkt over det en gang tror jeg. Jeg er mer opptatt av å trene enn å stirre på folk når jeg er på treningssenteret. Skulle jeg tenkt noe som helst så ville jeg sannsynligvis tenkt "så praktisk". Anonymkode: f748a...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 9. mai 2023 #25 Del Skrevet 9. mai 2023 Legger alltid en 23 cm lang dildo innenfor tightsen… Kanskje det er derfor folk stirrer 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #26 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg trener i tights (2XU eller Skins). Løser "problemet" med å ha på en t-skjorte som akkurat dekker "pakken" foran og skjuler undertøyet. Anonymkode: b742b...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjolepiken Skrevet 16. mars #27 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.16): Hei. Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅 Anonymkode: d9615...2f8 Pleier ikke stirre i skrittet til folk så bryr meg ikke om buler , menn er bare skapt forskjellige som tilfeldigvis synes i ettersittende plagg... helt ok.. gå å tren i akkurat det du vil ... folk er skapt forskjellige helt naturlig det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #28 Del Skrevet 16. mars Tights er førstevalget mitt ved kondisjonstrening når det ikke er shortsvær. Jeg er selv en «grower» og gir faen. Liker generelt å tro at folk har bedre ting å gjøre enn å glo på skrittet til hverandre på trening. Du kan jo slenge en løstsittende shorts over tightsen hvis du føler deg ukomfortabel. 😉 Anonymkode: 24c9d...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 16. mars #29 Del Skrevet 16. mars Jeg er i min egen boble når jeg trener, så bryr meg lite om hva folk har på seg... hvis du ikke sprader for å vise deg fram. Når det er sagt, er de scrunch-sakene på damer GRUSOMME. Jeg bruker dobbeltshorts alltid på senter. Gjerne tights ute da vi bor i Norge og har ustabilt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #30 Del Skrevet 16. mars Ser ikke på ass. Det er jo ille nok å holde ut med dem. Hvorfor skal jeg glo der da liksom. Anonymkode: 4e56d...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16. mars #31 Del Skrevet 16. mars svartkatt skrev (På 2.5.2023 den 21.59): Spiller vel ingen rolle? Du kan ta en sokk i boxeren om du er flau. Men personlig hadde jeg blitt veldig skuffa over at du "løy" om slapp tilstand i så fall. 😆 Hvorfor ville du blitt skuffet? Dei kan vel vokse 3 - 4 ganger når dei blir stive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 16. mars #32 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.16): Hei. Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅 Anonymkode: d9615...2f8 Jeg tror ikke man legger merke til utstyret hvis det ikke er særlig digert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #33 Del Skrevet 16. mars Ingen bryr seg. Anonymkode: 5bc5b...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #34 Del Skrevet 16. mars Soft mann skrev (3 timer siden): Hvorfor ville du blitt skuffet? Dei kan vel vokse 3 - 4 ganger når dei blir stive. Eller enda mere. Mest ekstreme grower jeg har sett var hvertfall 10 gangen, fikk litt sjokk. Anonymkode: 2e00d...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller enda mere. Mest ekstreme grower jeg har sett var hvertfall 10 gangen, fikk litt sjokk. Anonymkode: 2e00d...515 Da var den jammen liten 2-2,5 cm når den sov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #36 Del Skrevet 18. mars Tror få kvinner ser noe opphissende i å se konturene av en pikk gjennom tights. De tenker nok heller "lukter den dritt? "Så komisk det ser ut" "Den der har sikkert vært innom mange glufser". Sånne tanker… Anonymkode: 0a5f5...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #37 Del Skrevet 18. mars Ser ikke i skrittet på menn. Forstår ikke hvorfor menn tror vi gjør det. Menn ser i skrittet til andre menn for å sammenlikne sin størrelse med andres, siden damer ikke har pikk har de heller ikke noe behov for å sammenlikne. PS: Menn i tights er ikke hot. Anonymkode: 87b97...8d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #38 Del Skrevet 18. mars Både menn og kvinner som går med klær som viser skritt og sprekk både bak og fremme er ekkelt å se i offentligheten... Anonymkode: c2fc8...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 18. mars #39 Del Skrevet 18. mars Var vi ikke litt ferdig med menn i tights og shorts på CrossFit tidlig 2010-tallet? Finnes ingen grunn til å trene i tights som mann, det ser helt jævlig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #40 Del Skrevet 18. mars solmåneogstjerner skrev (På 2.5.2023 den 21.42): Det er minst like pinlig, når de skal dra den inn i rumpa og mellom kjønnsleppene. Slik at alt blir meget synlig. Forstår ikke denne trenden. (Bryr meg ikke om mannens utstyr er stort eller lite, men synes det er merkelig å sette det på utstilling...) Det ser helt merkelig og rart ut. Kvinner og menn og alle andre som bruker tights på 'normal' måte reagerer jeg ikke på. Jeg går gjerne med tights, men har ikke behov for at alle skal se de fulle konturene av underlivet mitt. Derfor tar jeg dem på 'normalt', og kjøper ikke tights som drar seg inn i rumpa for å liksom fremheve den. Har aldri blitt interessert i en mann fordi han tilsynelatende har stort utstyr som vises med tights. Synes det er finere med vanlige klær. Klærne jeg selv går med er bestemt ut i fra hva jeg skal gjøre. Og ellers bryr jeg meg lite. Man nå gjerne dra den opp til over hoftene for st den ikke skal rulle ned. Har man bollemus er det vanskelig å skjule denne uten å ha lan T-skjorte over. Hos meg er cameltoe et stort problem, og i smale bukser er den vanskelig å skjule. Dessverre må jeg bruke bukser som er stramme i lår og bak fordi jeg har mye løshud, og det ser faktisk enda verre ut når dette disser i en løs bukse enn en camel toe framme. Blir lei meg når andre kvinner ikke tåler å se omrisset av en naturlig del på kroppen. Får begynne med skjørt over. Anonymkode: 8bcdf...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå