Gå til innhold

Mannfolk som må tisse midt under akten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hva er greia? Opplever at menn ofte må stoppe opp og gå på do for å tisse under akten, er det noe som fremprovoserer følelsen av å gå på do? 

Er ikke det noe de kjenner før de starter? 

Blir liksom litt sånn mammastemme "nå må du huske på å gå på do før vi kjører en tur". Veldig turnoff..  hele lysten blir jo borte når de plutselig forsvinner ut. 

Anonymkode: 22051...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å miste lysten lett.

Anonymkode: 9bccd...06b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hatt min andel menn, men dette har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 688f5...b73

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ofte?? Det har jeg aldri hørt om i mitt 40år lange liv 

Anonymkode: 787ec...79c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært borti før, 50 + da?

Anonymkode: bfb6c...89c

• Liker 1
Skrevet

Det var rart. Aldri opplevd. Snarere det motsatte. At det er vanskelig å tisse med ereksjon og at hele fornemmelsen om å skulle tisse forsvinner med ereksjon. Har aldri hatt trang til å skulle tisse underveis i akten.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Holder vi på en stund hender det at en av oss må på do midt under en lang økt eller mellom flere korte økter. Ikke rart det er mye skilsmisser hvis det er et problem. 

Anonymkode: 8c11d...338

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det har hendt meg noen få ganger med kona, alltid om vi har vært ute på byen og drukket en del øl rett før og vi har sex når vi kommer hjem. Aldri ellers. 

Skal nevnes at jeg definitivt ønsker sex når jeg er edru. Mye bedre opplevelse. Men hender kona får lyst etter en hyggelig bytur eller fest. 

M45

Anonymkode: ba778...965

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det etter x antall alkoholenheter inntatt eller hva? Opplevd dette kun en gang i fylla. 

Jeg tisser alltid før sex og etter og forventer at menn også klarer å tenke såpass at de bør tømme seg før sex 

Anonymkode: 27541...e93

AnonymBruker
Skrevet

Aldri stoppet fordi jeg må tisse.

Hendt noen ganger at jeg stopper fordi jeg er lei, men det blir noe annet.

Anonymkode: 9d42b...9ea

Skrevet

Ofte? Har aldri avbrutt for å gå på do. Når jeg har ereksjon er jeg ikke i nærheten av å klare å tisse.

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull. Strålen går fint i hullet...

Anonymkode: 90bf9...021

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd at en mann har gjort det, meg selv der i mot, må ofte tisse opptil flere ganger om vi har lange sessions. Er det normalt eller?🤔😅

Anonymkode: 23a9a...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd. Sliter han med impotens? 

Anonymkode: 962fc...44a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt ann på om man har sex i 20 minutter eller mange timer da. Jeg har oftest sex i mange timer, og gjerne med litt vin. Da må man på toalettet. 

Anonymkode: 364c3...db8

AnonymBruker
Skrevet

Kun opplevd om vi har holdt på lenge og i flere omganger. Men ser ikke på det som noe problem, så lenge de er like "på" igjen med en gang de kommer tilbake. 

Dessuten tenner lyden av at de tisser noe sinnsykt🙈

Anonymkode: 3e8f8...e25

Skrevet

Hm, sjekke prostata? Hvis det går veldig lang tid eller evnt. såpass med alkohol at jeg tisser hyppig, så kjenner jeg jo at tanken er full, men det kommer uansett ikke noe når revolver’n står rett ut. Altså, noe kommer jo ut, da😉 men den må peke nedover før blæra åpner slusene. 

AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt aktiv i snart 30 år, og har aldri opplevd dette. Også til tross for svært lange økter til tider.

Anonymkode: 6c8c8...46a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke opplevd at en mann har gjort det, meg selv der i mot, må ofte tisse opptil flere ganger om vi har lange sessions. Er det normalt eller?🤔😅

Anonymkode: 23a9a...7f4

Ja, dessverre 😟

Anonymkode: bfb6c...89c

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd.

Anonymkode: 05c48...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...