Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solanum tuberosum skrev (6 timer siden):

Jeg ukeshandler aldri. Jeg kjøper i bulk på tilbud. Det er ekstremt sjelden jeg kjøper noe til fullpris. 

Vi er to små voksne og vi bruker alt fra 2000 - 10 000.

Det samme gjør vi. Kjøper omtrent kun tilbudsvarer. Krever en del planlegging, men sparer mye på det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ukeshandling gjør jo ikke nødvendigvis at man handler mindre, men gid planleggning fører til mindre matsvinn.  

Man handler heller ikke utover hva man har planlagt. 

Anonymkode: 6da14...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva slags kjøttdeig er det som koster 30kr per 400g? Vi betaler 75-80kr for 400g. Riktignok karbonadedeig, men likevel.

Anonymkode: fbd35...f7f

Lurer på det samme 😅 Billigste jeg finner er 63 kr for 400 g first price kjøttdeig på kiwi. 

Vi bruker ca 6000 kr i mnd, to voksne. Prøver å spare så godt vi kan men i disse tidene er det ikke så lett. 

Anonymkode: 76770...012

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva slags kjøttdeig er det som koster 30kr per 400g? Vi betaler 75-80kr for 400g. Riktignok karbonadedeig, men likevel.

Anonymkode: fbd35...f7f

"Kjøttdeig" av svin eller kylling tror jeg man får til ca den prisen...   Jeg foretrekker vanlig kjøttdeig/ karbonadedeig, men handler alltid på tilbud og fryser ned i porsjoner 😊  (Bor øst i Oslo og har enkel tilgang til alle kjedebutikker og flere innvandrer-drevne butikker, synes det er ganske enkelt å handle til rimelige priser).

Anonymkode: 01d8f...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...