Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
sjonkelrolf skrev (1 time siden):

Hvordan er han mot deg, da? Dvs, hva han gjør vs hva han sier. Og hvordan er han ellers?

Vet ikke hva som er verst, jeg. Aldri vært i et forhold av betydning, eller vært konstant i forhold fordi man ikke klarer/vil/evner å være "alene".

Vet ikke, litt kald. Gir ikke mye komplimenter, ikke så flørtende av seg, tilbakeholden. Han har sagt at han vil møtes igjen da. 

Anonymkode: 8f038...1fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner en slik, samme alder, ikke noe galt med han sånn sett men meget emosjonelt utilgjengelig ja. Bor han på Østlandet?

Anonymkode: 76ed7...689

Han bor i Oslo

AnonymBruker
Skrevet

Emosjonelt utilgjengelig, umoden og uaktuell for oppegående kvinner, eller crazy og skadelig. Kan være en eller flere av disse 

Anonymkode: 5d356...1a6

Kan jo hende han er crazy som du sier, kanskje voldelig? Hva vet jeg. Men da vil jeg ha varslingstegn tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man skal lage problemer av 😅 Slutt å overtenke, og heller bli kjent og se hvem han er, om du liker han. Det kan være mange gode grunner bak, alt trenger ikke være negativt 

Anonymkode: bdf07...b8f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke, litt kald. Gir ikke mye komplimenter, ikke så flørtende av seg, tilbakeholden. Han har sagt at han vil møtes igjen da. 

Men har du fått komplimenter av ham? Og i så fall, hva slags komplimenter har han gitt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en mann i ca samme alder som ikke har hatt kjæreste.

Skal ikke skrive hvorfor, for det kan lett kjennes igjen. Men det er ikke noe galt med ham. Livet ga ham tidlig noen utfordringer som de fleste heldigvis slipper. Tross dette har han tatt høy utdanning, har god jobb og tjener godt og har etablert seg. Fordi han har den fortiden han har, så er han nok en ganske forsiktig type privat. Ikke fordi det er noe galt med ham, men fordi han ikke fikk samme sosiale omgang en del år som ung som andre normalt får. Det har gjort ham forsiktig, spesielt om han får følelser for noen.

Den dama som får ham, som ser ham, som den flotte personen han faktisk er (omsorgsfull, reflektert, intelligent, lojal, ærlig, ansvarsfull m.m.), hun vil få det godt med ham. Han trenger nok litt tid på å åpne seg, men han er verdt å bruke litt tid på! Slik jeg har forstått ham blir han ekstra usikker fordi han ikke har den erfaringen andre har med forhold, men det betyr ikke at han er spesielt sær. Hun som ser ham tror jeg er heldig.

Anonymkode: 0239a...d8f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kjenner en mann i ca samme alder som ikke har hatt kjæreste.

Skal ikke skrive hvorfor, for det kan lett kjennes igjen. Men det er ikke noe galt med ham. Livet ga ham tidlig noen utfordringer som de fleste heldigvis slipper. Tross dette har han tatt høy utdanning, har god jobb og tjener godt og har etablert seg. Fordi han har den fortiden han har, så er han nok en ganske forsiktig type privat. Ikke fordi det er noe galt med ham, men fordi han ikke fikk samme sosiale omgang en del år som ung som andre normalt får. Det har gjort ham forsiktig, spesielt om han får følelser for noen.

Den dama som får ham, som ser ham, som den flotte personen han faktisk er (omsorgsfull, reflektert, intelligent, lojal, ærlig, ansvarsfull m.m.), hun vil få det godt med ham. Han trenger nok litt tid på å åpne seg, men han er verdt å bruke litt tid på! Slik jeg har forstått ham blir han ekstra usikker fordi han ikke har den erfaringen andre har med forhold, men det betyr ikke at han er spesielt sær. Hun som ser ham tror jeg er heldig.

Anonymkode: 0239a...d8f

Jeg er ts, men starte navnet på R?

AnonymBruker
Skrevet

Ville syntes det var verre hvis han hadde valgt fullstendig feil damer et par ganger før. Er jo noen som har ekser de har svært dårlige erfaringer med, og det er ikke et godt tegn. Samtidig må du regne med at han sikkert er litt sta og sær, som man blir etter noen år som singel.

Anonymkode: c753a...a5d

Skrevet

Kjenner en fyr som på rundt 40 som aldri har hatt kjæreste. Han veltrent, hyggelig og pålitelig, har grisehøy utdannelse, tjener bra og eier en stor leilighet midt i Oslo. En annen er programmerer med lønn rett under millionen, og eier både leilighet og feriehus på sørlandet. En tredje er arkitekt. Felles for alle sammen er at de er litt sjenerte, relativt anonyme i klesveien, og ikke spesielt frempå sosialt. 

Virker som kvinner stadig blir sjokkert over at sånne menn finnes, men ærlig talt, det er massevis av dem der ute. Problemet er bare at de blir forbigått av sjekkerne i ung alder, og når de er rundt 30 begynner damene å mumle om røde flagg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Okapi skrev (1 minutt siden):

Kjenner en fyr som på rundt 40 som aldri har hatt kjæreste. Han veltrent, hyggelig og pålitelig, har grisehøy utdannelse, tjener bra og eier en stor leilighet midt i Oslo. En annen er programmerer med lønn rett under millionen, og eier både leilighet og feriehus på sørlandet. En tredje er arkitekt. Felles for alle sammen er at de er litt sjenerte, relativt anonyme i klesveien, og ikke spesielt frempå sosialt. 

Virker som kvinner stadig blir sjokkert over at sånne menn finnes, men ærlig talt, det er massevis av dem der ute. Problemet er bare at de blir forbigått av sjekkerne i ung alder, og når de er rundt 30 begynner damene å mumle om røde flagg.

Kan være, men hva om de ikke er spesielt romantiske eller seksuelle av seg? Kanskje de ikke liker kvinner en gang?

Anonymkode: 05a0d...6c9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Okapi said:

Virker som kvinner stadig blir sjokkert over at sånne menn finnes, men ærlig talt, det er massevis av dem der ute.

Ja det er massevis av menn som aldri kom inn på kjønnsmarkedet. Jeg har jobba i en stor teknologibedrift med nesten kun menn. Tipper ca. 1/3 av mennene der aldri har hatt kjæreste. De er kanskje ikke de høyeste, største og kjekkeste heller, i tillegg til å ikke være frempå på noen måter.

Anonymkode: 8347f...e99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en på 60 som aldri har vært i et forhold, typen min er 34, og har kun 1 kort forhold bak seg, men ingenting gale. Selvfølgelig må de jo læres opp litt men ingenting gale. 🥰

jeg og syns det var rart, men alle har grunner

Anonymkode: aea96...95f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 og har aldri hatt kjæreste. Dere kan jo ikke vite om det stemmer, men jeg er faktisk ganske vanlig, grei, oppegående, hyggelig og omgjengelig. Er nok endel som lurer på hvorfor jeg ikke har hatt kjæreste, og det er nok en kombinasjon av noen personlighetstrekk (var ekstremt usikker på meg selv lenge osv) og tilfeldigheter. Grunnen til at jeg skriver her er at jeg håper ikke dolk avskriver meg helt på den fronten, for det er det ikke noe grunn til. Se på personen, ikke forhistorien. 

Anonymkode: a98ef...b2c

Skrevet

Nei, når man aldri får sjansen så blir det jo slik. Og så blir det en ond sirkel hvor mangel på erfaring er en dealbreaker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt at menn er single store deler av livet. Det trenger ikke være noe galt med han. Det er rett og slett matematikk. Det finnes ikke nok damer, så noen må være single. Og det ble han. 

Anonymkode: 4038b...a88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 17.18):

Jeg har møtt en mann, men han sier han aldri har hatt kjæreste, ikke en relasjon en gang. Han er 40. Jeg blir sjokkert. Begynte å like han, men redd jeg involverer med i en utilgjengelig mann med tanke på følelser og slikt

han sa jeg har vært på date for noen år siden, og de datet i et halvtår og ikke noe forhold. Har han noe å skjule? Kan han være crazy eller noe siden det ikke har funket med forhold, han har ikke barn heller.🤭?? Virker for meg rart dette da

Kanskje du passer bedre med en som har vært med halve bygda?

Anonymkode: b7071...ee6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...