AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har møtt en mann, men han sier han aldri har hatt kjæreste, ikke en relasjon en gang. Han er 40. Jeg blir sjokkert. Begynte å like han, men redd jeg involverer med i en utilgjengelig mann med tanke på følelser og slikt han sa jeg har vært på date for noen år siden, og de datet i et halvtår og ikke noe forhold. Har han noe å skjule? Kan han være crazy eller noe siden det ikke har funket med forhold, han har ikke barn heller.🤭?? Virker for meg rart dette da Anonymkode: 8f038...1fe
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Jeg var sammen med en sånn en. Endte med at jeg kun «innviet» han og gjorde han klar for beste forhold. Virker til å funke med han nå.. Anonymkode: b7444...a16 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Nå er det jo godt over 1 millioner single i Norge. Det betyr at en andel av disse aldri har vært i et forhold. Jeg ville nok aldri avskrevet noen pga det alene. Anonymkode: 6c3f5...975 3 2
Maskinfører Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Da har du iallefall ett emne du kan bygge opp sånn som du vil 😀 1
Intervence Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 (endret) Hvorfor avskrive noen som har vært alene? Muligens vedkommende ikke har truffet den rette? Muligens personen er for sjenert til å være på tilbudsiden? Alt skal være så jævla perfekt... -_- Hva er perfekte tallet på hvor mange kjærester personen skal ha? 20? 30? Da ville jeg heller ha tenkt om jeg hadde vært den første, og personen var over 30-40 år så er personen sikker i det minste og kunne faktisk ha følt meg trygg på å ha en lojal og ordentlig kjæreste. Kan ta meg selv som eksempel... har jo prøvd meg på to damer som har failet begge gangene som jeg anså som drømmedama, men ingen av de ville ta det steget som kjæreste, men kun som samboere. Det var uaktuelt for min egen del å se de være sammen med en annen mann. Nei takk. Etter det har jeg ikke sett noen i nærheten av de to. Verken personlighet eller utseendemessig. Er dessuten sjenert og introvert. Så det tar meg lang, lang tid før det bygges opp forelskefølelse og tar sjansen på det. Noe jeg har tenkt på er at jeg kan også være "for snill"? Men, gidder ikke spillet om å være badboy. Dersom du skal utelukke over 1 million mennesker (antallet som bor alene) så er det helt opptil deg, og da sier jeg lykke til. Du får heller få deg en kjæreste som har hatt tredve stykker, så gjør det ikke så mye om du blir nummer trettien. Endret 2. mai 2023 av Intervence 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Emosjonelt utilgjengelig, umoden og uaktuell for oppegående kvinner, eller crazy og skadelig. Kan være en eller flere av disse Anonymkode: 5d356...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Døm folk heller for det du kan se, du, i stedet for å dikte opp alle mulige scenarioer. Anonymkode: 0ccac...7cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 Trenger ikke være noe galt. Anonymkode: a0464...fb0 3
Million Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Det kan jo hende han er kresen med hvem han vil ha som kjæreste. Det må være virkelige følelser involvert før han blir seriøs? Har han ikke møtt den rette ennå, er han neppe alene om det. Men forskjellen er at mange andre bare hopper i forhold med tilfeldige folk, bare for å slippe og være singel og "alene". De synes det er verre enn noe annet, å bli sett på som singel i en alder av 30-40 osv. Jeg synes ikke du skal avskrive han helt ennå. Etter hvert som dere blir kjent, kan du jo (om anledningen til en mer dyp samtale oppstår) spørre om det er noen spesiell grunn til hvorfor han aldri har hatt et lengre (eller kortere) seriøst forhold. Men mange menn er ikke villige til å dele sånt med den første og beste som spør, så du bør vente litt til dere er godt kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Døm folk heller for det du kan se, du, i stedet for å dikte opp alle mulige scenarioer. Anonymkode: 0ccac...7cb Folk kan spille hvem de vil. Det er en grunn til at man sier "man er som man omgås" for hvem man omgås og hvordan andre mennesker som har erfaring med deg ser deg sier veldig mye. Det inkluderer tidligere damer om det skulle være sånn at alle har skydd vekk fra han, da er det en grunn til det selvom han spiller snill prins på daten Anonymkode: 5d356...1a6 2
Gjest Automagisk Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Kan jo være mange grunner til at mannen ikke har vært i et forhold, hvis de før deg har tenkt som deg så er det jo forståelig at det ikke ble forhold av det...🙈😂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 Han er ikke spesielt smart som ikke lyver på seg litt forhold og sex da 😅 Kanskje derfor han aldri har fått innpass, han er for ærlig Anonymkode: 8347f...e99 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 Tenker at det ikke trenger å gjøre noe. Finnes jo flust av folk som har vært i en del forhold de opplagt ikke burde vært i, og jeg syns vel ikke nødvendigvis det er noe bedre. Anonymkode: 134c9...b93 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 Det er vel bedre med en som ikke har vært i forhold, enn en som har vært i forhold og mislykkes? Anonymkode: c789a...713 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 Kan ta meg selv. 32 år mann. Jeg er rett og slett elendig til å sjekke opp folk..kløner som bare det og da blir det heller til at jeg lar være. Så er jeg ganske introvert og Anonymkode: 6c3f5...975 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 Kjenner en slik, samme alder, ikke noe galt med han sånn sett men meget emosjonelt utilgjengelig ja. Bor han på Østlandet? Anonymkode: 76ed7...689
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #17 Skrevet 2. mai 2023 Jeg hadde vært fornøyd! Garantert fritt for eks-drama!! Jeg selv har vært singel store deler av mitt voksne liv, fordi jeg ikke gidder forhold med noen jeg ikke er helt sikker på. Anonymkode: cef07...edf 3
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har møtt en mann, men han sier han aldri har hatt kjæreste, ikke en relasjon en gang. Han er 40. Jeg blir sjokkert. Begynte å like han, men redd jeg involverer med i en utilgjengelig mann med tanke på følelser og slikt han sa jeg har vært på date for noen år siden, og de datet i et halvtår og ikke noe forhold. Har han noe å skjule? Kan han være crazy eller noe siden det ikke har funket med forhold, han har ikke barn heller.🤭?? Virker for meg rart dette da Anonymkode: 8f038...1fe Hvordan er han mot deg, da? Dvs, hva han gjør vs hva han sier. Og hvordan er han ellers? Vet ikke hva som er verst, jeg. Aldri vært i et forhold av betydning, eller vært konstant i forhold fordi man ikke klarer/vil/evner å være "alene". 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel bedre med en som ikke har vært i forhold, enn en som har vært i forhold og mislykkes? Anonymkode: c789a...713 Nei. Man lærer utrolig mye av å være i et forhold og det er ikke noe negativt i at forholdet tok slutt. Sånn er livet. Anonymkode: 5d356...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner en slik, samme alder, ikke noe galt med han sånn sett men meget emosjonelt utilgjengelig ja. Bor han på Østlandet? Anonymkode: 76ed7...689 Da er det jo noe galt med han. Anonymkode: 5d356...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå