AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Altså hva er den «gode» grunnen? Jeg har trent styrke lenge og etablerer meg som en seriøs utøver, men jeg sitter fortsatt med den samme følelsen som når man er nybegynner og man føler «alle» ser på deg. Og bedre blir det altså ikke når du føler du blir beglodd, ser deg rundt - og vips øyekontakt med en eller annen sær type.. Jeg tar meg ikke nær av det hvis jeg nettopp har gjort ett «imponerende» løft, da er det jo bare en anerkjennelse på at du har gjort noe bra. Men tenker mer på disse mennene som stirrer bare du tasser litt rundt, eller at de kjører sett vendt mot speilet og nesten så de ikke får fullført settet sitt fordi de skal stirre så intenst?.. Hva tenker andre jenter om det?.. Anonymkode: 21a09...729 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså hva er den «gode» grunnen? Jeg har trent styrke lenge og etablerer meg som en seriøs utøver, men jeg sitter fortsatt med den samme følelsen som når man er nybegynner og man føler «alle» ser på deg. Og bedre blir det altså ikke når du føler du blir beglodd, ser deg rundt - og vips øyekontakt med en eller annen sær type.. Jeg tar meg ikke nær av det hvis jeg nettopp har gjort ett «imponerende» løft, da er det jo bare en anerkjennelse på at du har gjort noe bra. Men tenker mer på disse mennene som stirrer bare du tasser litt rundt, eller at de kjører sett vendt mot speilet og nesten så de ikke får fullført settet sitt fordi de skal stirre så intenst?.. Hva tenker andre jenter om det?.. Anonymkode: 21a09...729 Jesp….Det er så selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Be dem om å dra til seg øya eller ta det opp med senteret så de kan henge opp holdningsplakater. Det er ikke kult å bli behandlet som et sexobjekt i et rom fullt av menn når man bare prøver å trene Anonymkode: 03ec6...285 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Stirrer jo ikke på jenter for at det er imponerende løft. Er fordi de er deilige. Vet ikke engang hva som er imponerende løft for jenter jeg. Jente rskal være deilige først og fremst Det er et kompliment at de stirrer på deg! Anonymkode: c01c7...029 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Stirrer jo ikke på jenter for at det er imponerende løft. Er fordi de er deilige. Vet ikke engang hva som er imponerende løft for jenter jeg. Jente rskal være deilige først og fremst Det er et kompliment at de stirrer på deg! Anonymkode: c01c7...029 kvalmt. Jeg er på treningssenteret for å trene ,ikke for å være noe deilig du kan se på. Gi fuckings faen. Anonymkode: e8644...51b 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: kvalmt. Jeg er på treningssenteret for å trene ,ikke for å være noe deilig du kan se på. Gi fuckings faen. Anonymkode: e8644...51b Ikke noe å bli sur for vel? Er jo bare fordi du er deilig Skal prøve å være litt diskret Ok? Anonymkode: c01c7...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Del Skrevet 2. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke noe å bli sur for vel? Er jo bare fordi du er deilig Skal prøve å være litt diskret Ok? Anonymkode: c01c7...029 Blir ganske sur jo. Anonymkode: e8644...51b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Del Skrevet 2. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Blir ganske sur jo. Anonymkode: e8644...51b Blir du egentlig det der og da? Føles jo godt når man har gjort et sett, gjør det ikke? Så syns menn atpåtil du er deilig. Er jo bare vinn vinn det, så lenge de er respektable og ikke beglor deg gjennom hele økta Anonymkode: c01c7...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Del Skrevet 2. mai 2023 Og dette er grunnen til at jeg skyr treningssenter... Anonymkode: 7d260...011 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Del Skrevet 2. mai 2023 Menn er så lavpanna. Anonymkode: ae866...2f7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Del Skrevet 2. mai 2023 Nå bytta jeg til en gym hvor det er 90% pensjonister nettopp pga slik som det her, og jeg skal aldri tilbake til hvor "dude-brosa" er. gud. 1000 ganger mer hyggelig. Om du sier i fra, så er du en innbilsk bitch, om du ikke sier i fra, så liker du oppmerksomheten, når du sier at du synes det er sykt ubehagelig så skal du bare "ta det som et kompliment" når du ber folk dra til seg øya, så er det din egen feil "fordi du er så deilig". Kan faen ikke vinne. Som om det er kult at andre mennesker objektifiserer deg. Gå å klag til de som jobber der, si det er ubehagelig stemning og at du føler deg uglesett på trening. la de deale med det. Anonymkode: 2a301...b7c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 2. mai 2023 #12 Del Skrevet 2. mai 2023 Priser meg lykkelig angående det stygge utseende mitt ! Ingen gidder å se på meg når eg trener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #13 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jente rskal være deilige først og fremst Det er et kompliment at de stirrer på deg! Anonymkode: c01c7...029 Nei det er ikke jenters livsmisjon å først og fremst være deilige for menn. Og å bli umenneskeliggjort og objektivisert av pervo menn som ikke respekterer kvinner som likeverdige mennesker er ikke et kompliment. Anonymkode: 03ec6...285 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Stirrer jo ikke på jenter for at det er imponerende løft. Er fordi de er deilige. Vet ikke engang hva som er imponerende løft for jenter jeg. Jente rskal være deilige først og fremst Det er et kompliment at de stirrer på deg! Anonymkode: c01c7...029 Det er "menn" med den innstillingen der som bl.a. gjør det nødvendig med egne treningssentre for kvinner. Vi har like stor rett til å trene i fred som du har, kvinner er ikke til for å være underholdning og sexobjenter for menn. Anonymkode: 7400f...38e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Del Skrevet 2. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er "menn" med den innstillingen der som bl.a. gjør det nødvendig med egne treningssentre for kvinner. Vi har like stor rett til å trene i fred som du har, kvinner er ikke til for å være underholdning og sexobjenter for menn. Anonymkode: 7400f...38e Dere skjønner at vedkommende du siterer bare terger dere for lulz? Tydeligvis ikke Anonymkode: 661ce...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. mai 2023 #16 Del Skrevet 2. mai 2023 Alle ser hverandre, og det er naturlig at blikk blir hengende litt lenger ved det som beveger seg i rommet. Det å stirre derimot, det er noe anna. Det er brudd på all god folkeskikk, og har alltid vært det - uavhengig av hvem blikket fikseres på. Dersom folk ikke skjønner at det kjennes ekstra ubekvemt når man er dame, som blir stirra på av en mann - da er det noe ille galt med de sosiale ferdighetene dine. Og nei: Det er ingen som ber om å bli stirra ned. Hva folk ifører seg eller hvordan de kler seg er irrelevant. Den som stirrer er alene ansvarlig for sin egen adferd. Det at noen er ekstra sensitive for å bli beglodd er heller ingen unnskyldning for å legge skyld på deres sensitivitet, framfor å ta ansvar for seg selv og sin egen adferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #17 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): kvalmt. Jeg er på treningssenteret for å trene ,ikke for å være noe deilig du kan se på. Gi fuckings faen. Anonymkode: e8644...51b Da må du ikke kle deg så sexy, i stramme tights eller whatnot. Gå i svette joggebukser en str. over det du vanligvis bruker. Problem solved Anonymkode: b00b0...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg blir stirret på både når jeg er stygg og når jeg er deilig på treningssenteret. Jeg har bodd i flere byer og alle treningssentere har menn og gutter som stirrer. Det er som om de har bestemt seg for at de skal gjøre det akkurat på treningssenteret Anonymkode: e4635...f03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså hva er den «gode» grunnen? Jeg har trent styrke lenge og etablerer meg som en seriøs utøver, men jeg sitter fortsatt med den samme følelsen som når man er nybegynner og man føler «alle» ser på deg. Og bedre blir det altså ikke når du føler du blir beglodd, ser deg rundt - og vips øyekontakt med en eller annen sær type.. Jeg tar meg ikke nær av det hvis jeg nettopp har gjort ett «imponerende» løft, da er det jo bare en anerkjennelse på at du har gjort noe bra. Men tenker mer på disse mennene som stirrer bare du tasser litt rundt, eller at de kjører sett vendt mot speilet og nesten så de ikke får fullført settet sitt fordi de skal stirre så intenst?.. Hva tenker andre jenter om det?.. Anonymkode: 21a09...729 Man kan også slutte å kle seg i tynn og shiny lycratights som er dratt helt opp i rumpa. Kombinert med kort sportstopp så ber man jo om å bli glant på hvis man ser bra ut… Anonymkode: 54335...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 2. mai 2023 #20 Del Skrevet 2. mai 2023 En av grunnene til at jeg ikke orker treningssenter. Og til de som mener vi ikke skal bruke tights eller tettsittende klær, det er lettere og mer komfortabelt å trene når man har på seg tights. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå